2789
عنوان

بی بی چک

107 بازدید | 14 پست

سلام خانما من این ماه اقدامم هنوز ۶روز به پریودم مونده ۲روز پیش یه بی بی زدم هیچی نبود امروز دوباره زدم اول صبح یه خط الکی بود که گفتم توهم زدم الان دیدم یه صورتی خییییلی کم هال شده مثبته؟؟؟

عکس بده




إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ ????


چون به چیزى اراده فرماید کارش این بس که مى‏گوید باش پس [بى‏درنگ] موجود مى‏شود (??)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عکس بده ببینیم

چهارمین کاربریمه خدابعضیا رو افرید که تو نی نی سایت بقیه رو بترکونن خداقوت پیغمبرای سایت😐🤌 باشه خداجون تسلیم نه من لیاقت بچه دار شدن دارم نه آمادگیشو بیخیال شو ازینکه ۳سال التماست کردم🥲اون موقع عقل تو سرم نبود.مرسی خداجون...حضرت معصومه عاشقانه دوست دارم بانوی بزرگ  

تو عکس آنقدر مشخص نیست جیگر

انشالله که مثبت بشه برات عزیزم

چهارمین کاربریمه خدابعضیا رو افرید که تو نی نی سایت بقیه رو بترکونن خداقوت پیغمبرای سایت😐🤌 باشه خداجون تسلیم نه من لیاقت بچه دار شدن دارم نه آمادگیشو بیخیال شو ازینکه ۳سال التماست کردم🥲اون موقع عقل تو سرم نبود.مرسی خداجون...حضرت معصومه عاشقانه دوست دارم بانوی بزرگ  

انشالله مثبت باشه خیلی خوشحال میشم کی دوباره بی بی بزنم؟؟

بنظرم وایسا نزدیک موعدت الان خیلی زوده

برامنم دعاکن منتظرم

چهارمین کاربریمه خدابعضیا رو افرید که تو نی نی سایت بقیه رو بترکونن خداقوت پیغمبرای سایت😐🤌 باشه خداجون تسلیم نه من لیاقت بچه دار شدن دارم نه آمادگیشو بیخیال شو ازینکه ۳سال التماست کردم🥲اون موقع عقل تو سرم نبود.مرسی خداجون...حضرت معصومه عاشقانه دوست دارم بانوی بزرگ  

الان برم آزمایش جواب میده به نظرت

چقد عجله داری وایسا تاموعدت

چهارمین کاربریمه خدابعضیا رو افرید که تو نی نی سایت بقیه رو بترکونن خداقوت پیغمبرای سایت😐🤌 باشه خداجون تسلیم نه من لیاقت بچه دار شدن دارم نه آمادگیشو بیخیال شو ازینکه ۳سال التماست کردم🥲اون موقع عقل تو سرم نبود.مرسی خداجون...حضرت معصومه عاشقانه دوست دارم بانوی بزرگ  

خیلی استرس دارم باورت میشه به نظرت با این بی بی چک چند در صد حاملم

بخدا نمیدونم فقط میدونم این حجم از استرس میتونه باعث سقط جنین بشه مث بارداری شیمیایی

لطفا استرس نداشته باش

اگ هالش زیر پنج دیقه افتاده و با چشم خودت میبینی و صورتیه که احتمال زیاد بارداری،و بچت دختره درغیراینصورت نمیشه احتمال داد

من واسه خودم اتفاق افتاد بی بی چک هاله داد خیلی کمرنگ ولی باردار نبودم

چهارمین کاربریمه خدابعضیا رو افرید که تو نی نی سایت بقیه رو بترکونن خداقوت پیغمبرای سایت😐🤌 باشه خداجون تسلیم نه من لیاقت بچه دار شدن دارم نه آمادگیشو بیخیال شو ازینکه ۳سال التماست کردم🥲اون موقع عقل تو سرم نبود.مرسی خداجون...حضرت معصومه عاشقانه دوست دارم بانوی بزرگ  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز