2777
2789

نه 

🦥 ................       اره کشتی هام غرق شده🗿                           منم سرگشته‌ی حیرانم ای دوست !                                           زخمی‌ست روی دل،نه عمیق......اما همیشه تازه،نه میسوزه،نه خون میاد،اما هر شب خوابمو میدزده🥀

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه اصلا دیر نیست 

میدونی چیه من ۱۶سالگی ازدواج کردم اما الان که ۳۱سالمه دلم جوون تر شده و میگم کاش الان عروس میشدم چون شوهرداری و زندگی رو بلد ترم اون موقع انقدر بچه بودم هیچ لذتی از ازدواجم نبردم

نهمن ۳۱ عقد کردمببخش ولی ازدواج کلا مزحرفه

با ادم خوب که با هم تفاهم داشته باشین و هم دوست داشته باشین شیرین در کنار سختی هاش ولی امان از این که یکی از این نباشه زهره 

میفهمم چی میگی

واسه خانما نمی‌دونم چون من زیر ۲۰ ازدواج کردم 

ولی شوهرم تو ۳۱ سالگیش با من آشنا شده و ازدواج کردیم و به نظرم از جوونی و مجردیش به اندازه کافی استفاده کرده بعد وارد چالش متاهلی شده و خیلی بهتر با مسائل کنار میاد تا منی که تازه نوجوونی رو دارم تموم میکنم 

من همه در حکم توام ،،، تو همه در خون منی 🩸🫂

نه اصلا دیر نیست میدونی چیه من ۱۶سالگی ازدواج کردم اما الان که ۳۱سالمه دلم جوون تر شده و میگم کاش ال ...

الان شروع کن بازم انگار تازه عروس و دامادین من خیلی ها رو دیدم اول ها اینجور نبودن ولی الان بهتر شدن

واسه خانما نمی‌دونم چون من زیر ۲۰ ازدواج کردم ولی شوهرم تو ۳۱ سالگیش با من آشنا شده و ازدواج کردیم و ...

فاصله سنی اذیتت نکرد چون اون خیلی چیزها رو تجربه کرده مثل تو براش تازگی ندارن ؟

فاصله سنی اذیتت نکرد چون اون خیلی چیزها رو تجربه کرده مثل تو براش تازگی ندارن ؟

نه اتفاقا خیلی پر انرژیه و هیجانش زیاده تو همه چی پا به پام راه میاد و دوباره داره خوش گذرونی می‌کنه 😁

من همه در حکم توام ،،، تو همه در خون منی 🩸🫂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792