هیچب.صب ساعت ۶ پاشدم کارایدکلاس زبانمو کردم رفتم دوش گرفنم موهامو خشک کردم لباس پوشیدم رفتم کلاس.بعد کلاس رفتم مدرسم پروندمو گرفتم با مشاور صحبت کردم و گف رشته ی خوبی داری انتخاب میکنی... اومدم خونه هندونه خوردم ناهار خوردم باب اسفنجی دیدم😂😂😂الانم روی مبل با ملحفه لش کردم مبخام کتاب بخونم .بعد بخابم بعدبرم کافی نت