بچه ها به نظرم کاری و با جنم بودن مرد خیلی مهمههههه
الان مثلا داداش من ۳۴ سالشه کارش رو هواست زندگیش رو هواست یا تو اینستاگرام میچرخه، یا می خوابه یا با دوستای علافش میره طبیعت....نه فکر ازدواجه نه هیچی فقط این سالا رفیق بازی کرده
حس می کنم اگه کار بابام نبود تا آخر عمر بیکار می موند...
چقدر جوونای الان بی خیال شدن با وجود این تورم