2777
2789
عنوان

مرد کاری

| مشاهده متن کامل بحث + 1215 بازدید | 44 پست

وای چقدر شبیه یکیه، دقیقا دقیقا میفهمم چی میگی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

امیدوارم اینجور افراد بیدار بشن.

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای چقدر شبیه یکیه، دقیقا دقیقا میفهمم چی میگی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️امیدوارم اینجور افراد بیدار بشن.

اره من خیلی حرص میخورم ......خدا نکنه اگه ازدواج کردم شوهرم اینجوری باشه

اره من یجا کار میکردم طرف بی ام و زیرپاش روزای تعطیلم کار رو ول نمی کرد ولی ببین بین رفیق باز و کاری ...

اره ۱۰۰ درصد 

مرد رفيق باز غیر قابل تحملهه😤

به شخصه حاضرم کارش رو ب من ترجیح بده ،بدرفتاری و بی حوصلگیش رو تحمل کنم ولی مرد رفيق بازو اصلاااا

اتفاقا کارش بیستهما که از بچگی کار کردیم چه غلطی کردیم

من عموم اینجوریه، اگر بدونی چه زندگی مزخرفی داره دیگه اینو نمیگی.

 همه تحقیرش می کنن همه بهش توهین می کنن و هیچکس تو خانواده و فامیل بهش اعتماد نداره.

پدرش آرزوی مرگش رو می کرد.

دزدی میشه به اولین کسی که فکر می کنن اونه.

بیهوده ترین آدمیه که تا حالا دیدم.

به گفته ی خودش شبا با قرص می خوابه ولی همچنان دست از حماقتش بر نمی داره.

هیچوقت به چنین آدمی نگو درست این آدم وجودش برای اجتماع خطرناکه.

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

اره من خیلی حرص میخورم ......خدا نکنه اگه ازدواج کردم شوهرم اینجوری باشه

خودت چنین کسی رو انتخاب نکن.

اصلا اینجور افراد نباید ازدواج کنن.

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

من عموم اینجوریه، اگر بدونی چه زندگی مزخرفی داره دیگه اینو نمیگی. همه تحقیرش می کنن همه بهش توهین می ...

من خیلی مرد تنبل دیدم اخرش دود تنبلیش رو خانوادش خوردن

خودت چنین کسی رو انتخاب نکن.اصلا اینجور افراد نباید ازدواج کنن.

ببین آره ولی منم تا الان شانس نداشتم یکی دوتا پسر کاری بود تو دور و برم یکیش لندکروز خرید در اون حد ولی با یکی دیگه ازدواج کردن... البته این لندکروزیه مثل خر کار می کنه بعد با پولی که درآورد سفر خارجی ، مهمونی خفن می گیره شب ۱ ۲ میاد خونه صبح ۹ میره

من عموم اینجوریه، اگر بدونی چه زندگی مزخرفی داره دیگه اینو نمیگی. همه تحقیرش می کنن همه بهش توهین می ...

خوب دوست داره کار نکنه،مگه اونها خرجشو میدن؟؟

هرجور باشی بازم یه عده ناراضی هستن،برای مردم که زندگی نمیکنیم

منم اطرافم دیدم اونهایی که کار نکردن از من شرایطشون بهتره

خوب دوست داره کار نکنه،مگه اونها خرجشو میدن؟؟هرجور باشی بازم یه عده ناراضی هستن،برای مردم که زندگی ن ...

کسی می تونه کار نکنه که باباش واسه هفت سال گذاشته! به نظر من پسری که واسه زندگیش تلاش نکنه یه تنبل، بی خیال، بی مسئولیته که حق نداره بره خواستگاری کسی یا میره خواستگاری باید سطح توقع ش رو بیاره پایین....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792