من عموم اینجوریه، اگر بدونی چه زندگی مزخرفی داره دیگه اینو نمیگی.
همه تحقیرش می کنن همه بهش توهین می کنن و هیچکس تو خانواده و فامیل بهش اعتماد نداره.
پدرش آرزوی مرگش رو می کرد.
دزدی میشه به اولین کسی که فکر می کنن اونه.
بیهوده ترین آدمیه که تا حالا دیدم.
به گفته ی خودش شبا با قرص می خوابه ولی همچنان دست از حماقتش بر نمی داره.
هیچوقت به چنین آدمی نگو درست این آدم وجودش برای اجتماع خطرناکه.