2789
عنوان

خودکشی

1396 بازدید | 56 پست

نظرتون آدمایی که خودکشی میکنن به چه حدی از سختی میرسن که خودکشی میکنن؟

از دست آدما چقد خسته میشن که ترجیح میدن که نباشن؟

همیشه واسم سواله اطرافیانش به چه حدی میرسوننش که یه آدم بدبختو به کشتن میدن؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی واسه فقر خودکشي میکنه یکی برا عشق و عاشقی اینا خیلی فرقه بینشون

کاربری دست چند نفره به خدا کمبود شماره بود ؛ هر فردم شعور اینو داره که تو تاپیکای مخصوص به سنش شرکت کنه❤️دهان شما خروجی افکار شماست وقتی باز میشود سریعترین راه برای درک شخصیتتان دراختیار مخاطب قرار میگیرد مواظب ویترین شعورتان باشید،تا افکار و وجودتان خریدارهای بیشتر داشته باشد!

ادمی ک خودکشی میکنه یا قصدشو داره ازهمچی. بریده و حس خیلییییییی بدی داره ک تا اون لحظه رو درک نکنی نمیفهمی 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه

من این راه رو رفتم ببین آخر آخر دنیا نیس یه چیزی از اون بدتره که دست به چنین جنایتی میزنی 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز