2789
عنوان

اتیسم

229 بازدید | 14 پست

مامانا پسرم دو سال و سه ماهشه همه چیش کمی تاخیر داشت دسی دسی بای بای تو ۱۴ ماهگی شانزده ماهگی راه رفت ۲۱ماهگییم اشاره یاد گرفته نشستنم ۸ماهگی بود تا یازده ماهگی غلت میزد الآنم حرف نمیزنه هشت ماه فقط یک کلمه می‌گفت ارتباطه چشمیش عالیه دستور پذیریم داره متوجه حرفامم میشه خیلی وقته الان دو جلسه میبرم گفتار بابا میگه ماااا گاهی جدیدا اما من از اتیسم میترسم خیلی بچه ارومییم هست خوراکش و خوابشم عالی بود از اول ارتباطشم خوبه کارگاه مادر کودک میبرم اونجا مثله همه بچه ها بازی میکنن 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یه دکتر ببر پسر منم هوشش عالیه همه روانپزشک ها گفتن 

اما تاخیر داره تازه ۷ سالش هست راه افتاده تو حرف زدن 

و به بدبختی چند هفته پیش سنجش کلاس اول رو قبول شد کلی کلاس بردمش 

خدا رو شکر اوتیسم نیست و فقط دیر حرف زدنش بود 

عشق فقط سه حرفه 👈❤️خدا❤️ ️ 
یه دکتر ببر پسر منم هوشش عالیه همه روانپزشک ها گفتن اما تاخیر داره تازه ۷ سالش هست راه افتاده تو حرف ...

دکتر مغزو اعصاب بردم گفت نیست اما من هی شک دارم گاهی هی یه دستشو تکون میده 

خب اینجور باشه فقط یکم کاراش تاخیر داره مطمئنی اوتیسم داره؟با توجه به توضیحاتت بچه سالمه انگار

فوق تخصص مغز اعصاب بردم میگه نیست اصلا اما هی گاهی یه دستشو تکون میده نمی‌دونم نگرانم

من رفتار مشکوکی ندیدمرفتار کلیشه داره؟برقراری ارتباظشم مشخصه که خوبهبازم اگه نگرانی از گقتار درمانش ...

یه دستشو هی تکون میده گاهی بردم دکتر بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب میگه نی اما دلم شور میزنه

یه دستشو هی تکون میده گاهی بردم دکتر بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب میگه نی اما دلم شور میزنه

بعید میدونم اختلال داشته باشه اگه نگرانی ببر روانشناس ارزیابی دقیق بکنه تست بگیره

دکتر مغزو اعصاب بردم گفت نیست اما من هی شک دارم گاهی هی یه دستشو تکون میده

نمیخوام تو  دلتو خالی کنم ولی دکترها اندازه یه بچه سرشون نمیشه فقط پول میشناسند 

منم بچم مثل بچه شما بود کسایی هم که بهم نظرمیدادند مثل این تاپیک حرفهای خاله زنکی بهم میگفتند 

نمیدونم پسر دیر زبون وا میکنه 

یا پسرعمشم اینجوری بود 

یا غصه نخور خوب میسند 

و هزارتا چرت وپرت دیگه 

و باعث شد یکسال دیرتربفهمیم و عقب افتادیم 

شما هم کاری که من میگم بکن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز