2777
2789
عنوان

خیانت

316 بازدید | 17 پست

خواهش میکنم قضاوتم نکنید حالم اصلا خوب نیست

حدودا دو هفته پیش پیش نامزدم بودم من با پسری چت کرده بودم چتامونو دید البته چیز خاصی نگفته بودیم بعد از اون رابطمون کلاا عوض شد الا دو هفتست نه قبول میکنه حرف منو که بهش میگم واقعا چیزی نبوده نه کنار میاد

اولش گفت باید همه چیو تموم کنیم

الا میگه میمونیم کنار هم ولی نمیبخشمت

دارم میبینم قشنگ که چقدر بینموت فاصله افتاده امشبم بهم میگه تو ضعیفی از ادمای ضعیف خوشم نمیاد

بخدا من خیانت نکردم😔

اصلا ادم خیانت کردن نیستم من خیلی دوسش دارم 

خسته شدم نمیتونم تحمل کنم این وضعو تروخدا بگین چیکار کنم

چراعاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی

یه دیالوگی بود تو سریال زخم کاری که میگفت:«بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه، ولی قشنگه»؛و چه آدمایی که میدونستیم رابطه با اونا، آخرش خوب نیست، ولی حفظشون کردیم چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود 🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو که کار بدی نکردی درسته 

اون پسر کیه و چرا بدون اجازه شوهرت چت کردی و چرا بعدش بهش اطلاع ندادی خب 

اگه جواب این سوالاتت اوکیه اصلا خودتو کوچیک نکن و نقطه ضعف نشون نده که تا همیشه اینو بکوبه تو سرت 

اولا چت شما اشتباه بوده دوما ایشون دنبال بهونه بوده 

 https://harfeto.timefriend.net/17146882166109    صرفا جهت درد و دل .... قوی ترین اسلحه هویته؛ می خوان بفروشی بری انگار کلیته...می خوان بذرشو بسوزونن گلی نده,عمیق تر از اینه ،ولی اینه کلیتش!
تو که کار بدی نکردی درسته اون پسر کیه و چرا بدون اجازه شوهرت چت کردی و چرا بعدش بهش اطلاع ندادی خب ا ...

غریبست مزاحم شده بود من حالم خوب نبود جوابشو دادم سلام احوال پرسی کردم منم گفنم سلام ممنون شما خوبین بعد عذاب وجدان گرفتم حالم از خودم بهم میخورد پشیمون بودم که جوابشو دادم برا همین دیگه ادامه ندادم چتو پاک کردم ولی یادم رفت بلاک کنم اون دوباره پیام داده بود از چه جور پسری خوشتون میاد؟ رفتین؟ خدافظ من اصلا ندیده بودم این پیامارو گوشی دست نامزدم بود اینارو دید فکر کرد من چیزی گفتم چیزی بوده بینمون

چون تو مقصری از نظر اون پس فعلا هیچی نگو یهنی اگه حرفی زد نباید جوابشو بدی که بدتر نشه اگه دوسش داری فقط گذر زمان میتونه اطمینان بهش بده که تو یه خانمی نه چیز دیگه وقتی ببینه پشیمونی و واقعا دوست داشتع باشه گذشت میکنه 

الان فقط سگوت کن.


غریبست مزاحم شده بود من حالم خوب نبود جوابشو دادم سلام احوال پرسی کردم منم گفنم سلام ممنون شما خوبین ...

خب غلط کرده فکر بیخود میکنه آب پاکی رو بریز رو دستش بگو نظرت راجع به من اینه چرا موندی ممکنه هزار نفر بمن پیام بدن دلیل نمیشه خیانت کنم یا تمومش میکنی یا زندگیتو بکن اصن بگو برو پرینت بگیر من از خودم مطمئنم کاری نکردم 

توام دیگه متاهلی کسی بهت پیام میده زنگ میزنه اولین نفر به شوهرت بگو دختر 

اخه قبول نمیکنه نه دیگه همو ببینیم بزور باهام حرف میزنهاگه بعد اون بخوابم میگه خیانت کردی


خیانت که فقط رابطه جنسی و لمس نیست...

اگه درد دلت رو به غریبه بگی

یا حتی چت دوستانه کنی

خودش خیانته

آقای محترم درخواست نده، نقل قول بگیر افتاد؟!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عذاب وجدان

sfedbarfi | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792