خواهش میکنم قضاوتم نکنید حالم اصلا خوب نیست
حدودا دو هفته پیش پیش نامزدم بودم من با پسری چت کرده بودم چتامونو دید البته چیز خاصی نگفته بودیم بعد از اون رابطمون کلاا عوض شد الا دو هفتست نه قبول میکنه حرف منو که بهش میگم واقعا چیزی نبوده نه کنار میاد
اولش گفت باید همه چیو تموم کنیم
الا میگه میمونیم کنار هم ولی نمیبخشمت
دارم میبینم قشنگ که چقدر بینموت فاصله افتاده امشبم بهم میگه تو ضعیفی از ادمای ضعیف خوشم نمیاد
بخدا من خیانت نکردم😔
اصلا ادم خیانت کردن نیستم من خیلی دوسش دارم
خسته شدم نمیتونم تحمل کنم این وضعو تروخدا بگین چیکار کنم