sunflower33 مدیر استارتر عضویت: 1402/01/21 تعداد پست: 376 عنوان خودکشی 239 بازدید | 30 پست تا حالا شده بهش فکر کنید ؟ من خیلی دو دلم سرش 1403/04/19 | 18:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1383ss عضویت: 1402/07/25 تعداد پست: 5011 همیشه بهش فکر میکنم خاک تو سرم که جرات این کارم ندارم بیشتر از اون دنیا میترسم
sunflower33 مدیر استارتر عضویت: 1402/01/21 تعداد پست: 376 همیشه بهش فکر میکنم خاک تو سرم که جرات این کارم ندارم بیشتر از اون دنیا میترسم منم میترسم اینکارو انجام بدم ولی بعضی موقع ها انقدر نا امید میشم که ترسش و فراموش میکنم ولی نمیدونم جطوری انجامش بدم
6xukdr عضویت: 1401/06/12 تعداد پست: 106 احمق نباش...توروخدا احمق نباش...یکار نکن زیر خاک رفتنت بقیه رو بیچاره کنه...نکن
1383ss عضویت: 1402/07/25 تعداد پست: 5011 احمق نباش...توروخدا احمق نباش...یکار نکن زیر خاک رفتنت بقیه رو بیچاره کنه...نکن احمق اونیه که این زندگی نکبتو تحمل کنه البته منظورم زندگی خودمه
sunflower33 مدیر استارتر عضویت: 1402/01/21 تعداد پست: 376 احمق نباش...توروخدا احمق نباش...یکار نکن زیر خاک رفتنت بقیه رو بیچاره کنه...نکن والا خودمم موندم 😔 انقدر زندگی سخت شده که به کسایی که دوستم دارن فکر نمیکنم
6xukdr عضویت: 1401/06/12 تعداد پست: 106 والا خودمم موندم 😔 انقدر زندگی سخت شده که به کسایی که دوستم دارن فکر نمیکنم نکن اینکارو...نابود نکن بقیه رو...یکار نکن التماس کنن خاکو از تنت بردارن تا بلکه برگردی...نکن
sunflower33 مدیر استارتر عضویت: 1402/01/21 تعداد پست: 376 تا حالا خدایی نکرده کسی رو دیدید که خودکشی کرده باشه؟ چطوری انجامش داده؟
6xukdr عضویت: 1401/06/12 تعداد پست: 106 احمق اونیه که این زندگی نکبتو تحمل کنه البته منظورم زندگی خودمه نگو اینو...نگوروحتونو نگه دارین...یکار نکنین تا ابدیتش دردش بمونه برای بقیه...نکنین
sunflower33 مدیر استارتر عضویت: 1402/01/21 تعداد پست: 376 نکن اینکارو...نابود نکن بقیه رو...یکار نکن التماس کنن خاکو از تنت بردارن تا بلکه برگردی...نکن وایی🥲
6xukdr عضویت: 1401/06/12 تعداد پست: 106 وایی🥲 از منی که سه شبانه روزه دارم نابود میشم بشنو...توروخدا اینکارو نکن...من که نتونستم نجاتش بدم آخرش بردنش..حداقل تو نجات پیدا کن
sunflower33 مدیر استارتر عضویت: 1402/01/21 تعداد پست: 376 از منی که سه شبانه روزه دارم نابود میشم بشنو...توروخدا اینکارو نکن...من که نتونستم نجاتش بدم آخرش بر ... عزیزم چیشده ؟ خدایی نکرده کسی خودکشی کردههه؟؟
6xukdr عضویت: 1401/06/12 تعداد پست: 106 عزیزم چیشده ؟ خدایی نکرده کسی خودکشی کردههه؟؟ خودکشی نه...واسه همبن میگم..نکنینما جون میدیم یه لحظه دیگه برگرده...ولی رفت بی اراده خودشحالا شما که ارادشو دارین...نکنین