تا حالا خدایی نکرده کسی رو دیدید که خودکشی کرده باشه؟ چطوری انجامش داده؟
من متأسفانه چند رو نفر رو دیدم. نمیگم چطور انجام دادن. ولی لطفا این کار رو نکن. علاوه بر این که احتمال خودکشی رو توی اطرافیانت بالا میبری زندگی اونایی که زنده هستن هم برای همیشه تغییر میکنه. من تجربه ش رو داشتم. با این که از نزدیکانم نبود تا مدتها بعدش حال روحیم به شدت بد بود. هنوز هم خوابش رو میبینم و یادش که میافتم تا مدتها آشفته هستم. همین الان با یادآوری ش دارم اشک میریزم. زندگی تو الان هرچقدر سخته با این کار فقط سختیش رو میندازی روی دوش بقیه. خیلی خیلی تحملش سخته. حتی نمیتونی فکرش رو بکنی.