2777
2789
اي جووون عزيززم مامان من😂

قربون دختر کدبانوم برم😍😍😂😂


ولی واقعا خیلیم عالیه همین که انقد دستپختت خوبه و کیکم درست می‌کنی😁 من شصت سالم داره میشه هنوز میگم عیب نداره میرم خونه شوهر درست میشم😂😂😂

البته دستپختم بد نیستا اما شیش ماهی یه بار چیزی درست می‌کنم😂 روم سیاه😑 طفلک مامانم😟

حیف بود مردن بی‌عاشقی/ تا نفسی داری و نفسی بکوش ❤سعدی❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قربون دختر کدبانوم برم😍😍😂😂 ولی واقعا خیلیم عالیه همین که انقد دستپختت خوبه و کیکم درست می‌کن ...

عههه مجردي ؟؟؟؟؟

والا منم خونه  مامانم كاري نميكردم اصنم درست نميكردم اما خونه شوهر محبورم

باربي😊😊😊مسخره ميكني😂😂😂 فداتشم عزيززززم  باربي جون كيك مرغ رو ك گفتي منظورت كدوم نون تست ...

همین نون تستایی که مربع شکلن و تو بسته بندین و همه سوپر مارکتا هم دارن و نان فانتزیا.برای اسنک هم استفاده میشه.

نه چرا مسخره کنن عزززیزم والا تازه عروس و انقدر آشپزی خیلی خوبه

کاش اینایی که میخوان آدم رو به زور ببرن بهشت زودتر بمیرن برن بهشت😒

بچه ها فسنجون با مرغ خوشمزه تره يا گوشت فرمز

میشه برای اینکه یه بچه سالم و باهوش داشته باشم برام دعا کنی و آرزوی خوب کنی؟ممنون🙏 اینو بدون حس خوبت برای بقیه دوبرابرش به خودت برمیگرده🌼
سلیقیه‌ایه اما به نظر من با مرغ 😊

من خودمم با مرغ دوس دارم شوهرم گير داده با گوشت 😭😥

میشه برای اینکه یه بچه سالم و باهوش داشته باشم برام دعا کنی و آرزوی خوب کنی؟ممنون🙏 اینو بدون حس خوبت برای بقیه دوبرابرش به خودت برمیگرده🌼
خواهش میکنم عزززیزم آره مزه ش همون الویه ست

راستي بارداريتم تبريك ميگم باربي جونم تو يه تاپيك ديگه شنيدم😘😘😘

میشه برای اینکه یه بچه سالم و باهوش داشته باشم برام دعا کنی و آرزوی خوب کنی؟ممنون🙏 اینو بدون حس خوبت برای بقیه دوبرابرش به خودت برمیگرده🌼

ميخام مرغارو اندازه گوشت بكنم بندازم داخلش فك نكنم متوجه بشه😅

میشه برای اینکه یه بچه سالم و باهوش داشته باشم برام دعا کنی و آرزوی خوب کنی؟ممنون🙏 اینو بدون حس خوبت برای بقیه دوبرابرش به خودت برمیگرده🌼
عههه مجردي ؟؟؟؟؟ والا منم خونه  مامانم كاري نميكردم اصنم درست نميكردم اما خونه شوهر محبور ...


یه جوری باتعجب پرسیدی مجردی می‌ترسم جواب بدم😂😂😂 آره عزیزم مجردم. البته یه نیمچه نامزدی دارم😂 منتظریم خواهر بزرگم ازدواج کنه اول😥

دختر کدبانوی خودمی😁😍 همیشه همه جا گفتم دخترم شوهرداریش عالیه ماشاللا😋

حیف بود مردن بی‌عاشقی/ تا نفسی داری و نفسی بکوش ❤سعدی❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792