2777
2789
عنوان

خواستگار

954 بازدید | 34 پست

ی خواستگار خیلی خوب دارم خانوادش و خودش خیلی خوبن اما حدودا یک ساله با کسی هستم وضع مالیش خیلی خوب نیست اما خب اونم آخر  ماه بعد میاد خواستگاری بخدا دست خودم نیست دوسشم دارم بیرونم باهاش رفتم ولی در توان خودم نمیبینم تو آینده وضعیت مالیشو بتونم تحمل کنم😢چون پدرش هم فوت شده و میترسم مسوولیت خواهر و برادر همش رو دوشش باشه الان اصلا نمیدونم چیکار کنم میترسم به اون یکی جواب مثبت بدم مشکلی پیش بیاد و زندگیم خراب شه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به خودش هیچی نگفته بودم به گوشش رسیده بود بعد که پرسید تایید کردم گف اگه الان پشتم درنیای پس کی میخوای دربیای گفتم وقتی جلو نیامدی چطور دربیام خلاصه رفت تو فکر و الان جفت و جور کرده برای اون تاریخ این خواستگار هم هی میره میاد واقعا گمراهم نمیدونم چیکار کنم خاطرات زیاد داریم ولی ما بین حرفاش یبار گف خونه درس کنم ی طبقه ام اضافه میندازم مامانم بیاد همش حس میکنم اگ باهاش ازدواج کنم خودمو باید فدای خانوادش کنم همش باید از خودم و خواسته خام کوتاه بیام 😢 بحث آبرو ام مطرحه بگید چیکار کنم پاش بمونم یا منطقی فکر کنم

اگ میدونستی اوضاع مالیشو نمیتونی تحمل کنی چرا باخاش وارد رابطه شدی؟

چون خیلی خیلی پر مدعاست همش میگف سختی من پنج ساله بعد درست میشه ولی بعد ها که رفتم تو دلش دیدم نه اینجوری نیس

چون خیلی خیلی پر مدعاست همش میگف سختی من پنج ساله بعد درست میشه ولی بعد ها که رفتم تو دلش دیدم نه ای ...

فک میکنم مشکل اصلی شما با ایشون ادعا و خالی بند بودنشه که اذزش ی مردو برای زن از بین میبره نه بی پولیش

درسته؟

اگه خواستگاره به دلت نشسته با رلت کات کن و جواب مثبت بده

نمیدونم چند باری بع مامانم قضیه رلو گفتم گفت خودش خیلی پسر خوبیه ولی اصلا هیچی ندارن بخدا اصلا برام مهم نبود ولی الان منطقم تازه روشن شده😢

نداری و بی پولی . با خونواده شوهر زندگی کردن بعد ازدواج خیلی سخته

ببین از من تازه عروسی که تقریبا ۴ ماهه عروسی کردم بشنو!

پول مهم ترین چیزه

و خانواده هم .

دوس داشتن به درد نمی خوره

متنفرم از هرچی عشق و دوس داشتنه 

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

فک میکنم مشکل اصلی شما با ایشون ادعا و خالی بند بودنشه که اذزش ی مردو برای زن از بین میبره نه بی پول ...

دقیقا ... الان چندددد ماهه داره بهم میگه بزار ی نشون بخرم .... من اصلا توقع نداشتم زود بریم سر زندگی ولی اگه نشون رو برام میخرید من این خواستگار رو درجا رد میکردم 😢 دیروز بهم گف رفتم طلا فروشی آخر ماه میخرم دیگه به حرفاش اعتنا نمیکنم اگ میخواست زودتر میخرید مگ ی نشون چقدره 

[QUOTE=345368476]نداری و بی پولی . با خونواده شوهر زندگی کردن بعد ازدواج خیلی سخته ببین از من تازه عروسی که تقریبا ۴ ...[/QUOTE

من میخواستم خودش زنگ بزنه به خانوادم خواستگاری کنه ولی هنوز نگفته منم مامانم منو گزاشته لای منگنه میگه با کی هستی ولی میترسم معرفیش کنم پدرمو دراره نمیخوام خودم پیشقدم باشم میخوام اون بگه بنظرت ب مادرم بگم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤏

saliteh | -11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز