💜I just do not knowI have a headacheOmgI can't stand this situation
oh no
why u have a headache?
||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]
Lana del rey From Hollywood Who in black pink is Lana dearrr??🤣🩴
idkkkkkkk
i just heard about her
was is lisa so?🤣
||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از ایران جان، چیزی که خیلی متعجبم میکنه تاریخ دانش این سرزمینه.... دانشمندایی مثل ابن سیناابوریحان بیرونی.... عبید جوزجانی که شاگرد ابن سینا هست زندگی نامه ای از ابوعلی سینا روایت میکنه خلاصش اینه ابن سینا قبل از ده سالگی علم آموختن و شروع میکنه تا ده سالگی زبان زد شهر میشه به طوری که به عنوان یکی از عالمان شهر شناخته میشه و تو شونزده سالگی بیشتر علوم روزگار خودشو بلد بوده مثل منطق، فقه، فلسفه، ریاضیات و طب همون سن هم یه کتاب مینویسه به اسم قانون که نه تنها اون زمان برای اموزش پزشکی درجه اول دانشگاهای اسیایی و اروپایی بوده (دقیقا همون موقع ای که تو فرانسه جمله حواست باشه خیس نشی متداول بود😉😂) بلکه الانم بخشی از کتابش تدریس میشه... واقعا چطوری ادم میتونه تو شونزده سالگی به این درجه از دانش برسههه؟؟ البته خود ابوعلی سینا تو فلسفش به این سوال جواب داده و یه جاهایی به عقل بالمستفاد هم اشاره میکنه انگاری الهام میشده معلومات بهش البته تو این سن کم و این همه دانش داشتن بعید هم نیست... راستش اصلا آدم مذهبی ای نیستم منتها این دانشمندا ایرانی در دوران بعد از اسلام ایران خیلی نظرمو به اسلام جلب کردن یه دوره از زندگی که صرفا بر حسب وظیفه (مجبوری🫠) زندگی نامه چند تاییشون رو خوندم (نمونش همین ابن سینا) به این نتیجه رسیدم حتما یه حقانیت بالاتر از جسم ماده وجود داره،، اصلا موافق انفعال و دنباله رو بودن نیستم اما یکی از نشونه هاش(نشونه وجود یه بینهایت برتر) همین دانشمندای اسلامی تاریخمونن که با علم همه چیز تمومشون پا تو مسیر این معنویت گذاشتن..
I hadn't a good situation hours agoMaybe mins agoIdk:/So i wanna be calmI should be relaxed
do u want to talk about it?
Im curious, why?
||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]
||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]
||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]
I hadn't a good situation hours agoMaybe mins agoIdk:/So i wanna be calmI should be relaxed
Yaaa I just came up with an idea we have to talk English in that that I like that topik then the others wont figure out what we are talking about or at least I guess they wont care😐😐😂😂
Hey my dear🤣🤣?Do you see this situationYou hate englishBut know😐👀
reyhane hates english???????????????
||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]