2777
2789
عنوان

Lets talk English together

| مشاهده متن کامل بحث + 21329 بازدید | 850 پست
💜I just do not knowI have a headacheOmgI can't stand this situation

oh no

why u have a headache?

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

Lana del rey From Hollywood Who in black pink is Lana dearrr??🤣🩴

idkkkkkkk

i just heard about her

was is lisa so?🤣

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

it dosent matterjust try ur best

Ok

How are you? 

از ایران جان، چیزی که خیلی متعجبم میکنه تاریخ دانش این سرزمینه.... دانشمندایی مثل ابن سینا ابوریحان بیرونی.... عبید جوزجانی که شاگرد ابن سینا هست زندگی نامه ای از ابوعلی سینا روایت میکنه خلاصش اینه ابن سینا قبل از ده سالگی علم آموختن و شروع میکنه تا ده سالگی زبان زد شهر میشه به طوری که به عنوان یکی از عالمان شهر شناخته میشه و تو شونزده سالگی بیشتر علوم روزگار خودشو بلد بوده مثل منطق، فقه، فلسفه، ریاضیات و طب همون سن هم یه کتاب مینویسه به اسم قانون که نه تنها اون زمان برای اموزش پزشکی درجه اول دانشگاهای اسیایی و اروپایی بوده (دقیقا همون موقع ای که تو فرانسه جمله حواست باشه خیس نشی متداول بود😉😂) بلکه الانم بخشی از کتابش تدریس میشه... واقعا چطوری ادم میتونه تو شونزده سالگی به این درجه از دانش برسههه؟؟ البته خود ابوعلی سینا تو فلسفش به این سوال جواب داده و یه جاهایی به عقل بالمستفاد هم اشاره میکنه انگاری الهام میشده معلومات بهش البته تو این سن کم و این همه دانش داشتن بعید هم نیست... راستش اصلا آدم مذهبی ای نیستم منتها این دانشمندا ایرانی در دوران بعد از اسلام ایران خیلی نظرمو به اسلام جلب کردن یه دوره از زندگی که صرفا بر حسب وظیفه (مجبوری🫠) زندگی نامه چند تاییشون رو خوندم (نمونش همین ابن سینا) به این نتیجه رسیدم حتما یه حقانیت بالاتر از جسم ماده وجود داره،، اصلا موافق انفعال و دنباله رو بودن نیستم اما یکی از نشونه هاش(نشونه وجود یه بینهایت برتر) همین دانشمندای اسلامی تاریخمونن که با علم همه چیز تمومشون پا تو مسیر این معنویت گذاشتن..

I hadn't a good situation hours agoMaybe mins agoIdk:/So i wanna be calmI should be relaxed

do u want to talk about it?

Im curious, why?

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

OmgShitYou were wrongShe was lisa😂Lalisa manoban

ur blinky?

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

OkHow are you?

im fine

hbu?


hbu is Abbreviation of the how about you

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

Hey my dear🤣🤣?Do you see this situationYou hate englishBut know😐👀

reyhane hates english???????????????


||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش