2777
2789
عنوان

عکس😔

2435 بازدید | 124 پست

بیایین عکسایی که داریم وقتی نگاشون میکنیم بغض میکنیم و دلمون میخواد بریم به همون زمانی عکسو گرفتیم رو بزاریم 

وقتی که بمیرم هرچندم محکم بغلم کنین حس نمیکنم

عکس از عروسیم ندارم متاسفانه 😌

مال آینده س آخه 😄

"عاقل" فقط اونی که هیچوقت وقتشو تو این سایت هدر نداد! / یه استادی داشتیم که ‏میگفت هر وقت هر جا به مشکلی برخوردید دنبال مقصر نگردید؛ مقصرش منم! ‏بگردید دنبال راه حل ✋

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یک سال و دوماه بیشتر نگذشت ولی تو خونواده زندگی همه بهم ریخت خواهرم داره جدا میشه من افسردگی گرفتم کارم گریه اس...

وقتی که بمیرم هرچندم محکم بغلم کنین حس نمیکنم

دو سالمه رو زانوهاي مادرم نشستم 

دو تا برادرام هم هستن همگي داريم ميخنديم

برادرم دو تا دستشو گرفته جلوي لباش تا خندش معلوم نشه

ومادرم لبخند ميزنه

واي 

مادرم

‏+چرا کشتیش؟                                                            -آقای قاضی، ایرانی بود، داشت زجرکش می‌شد، راحتش  كردم

این حاجت اول است و آخر: ((تاول به گلوی اختلاسگر))    تحریم اگر شبیه چاقوست  تبعیض گلوله است و خنجر    سهم منو تو کجاست ( اگه گفتی😏😏🤔)     لعنت به جیبای اختلاسگر                              🙂💔

دلم برای مدرسه رفتن تنگ شده

این حاجت اول است و آخر: ((تاول به گلوی اختلاسگر))    تحریم اگر شبیه چاقوست  تبعیض گلوله است و خنجر    سهم منو تو کجاست ( اگه گفتی😏😏🤔)     لعنت به جیبای اختلاسگر                              🙂💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز