1400m مدیر عضویت: 1399/10/11 تعداد پست: 44 عنوان ناهار 😖😫 | مشاهده متن کامل بحث + 172 بازدید | 18 پست خانومای عزیز یه ناهار نونی متفاوت بهم پیشنهاد میدید همش غذاهای تکراری میخوریم ممنونم😗 عاشق همسری دوتا پسرامم 1403/04/11 | 09:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zahrajalaly عضویت: 1402/07/23 تعداد پست: 1998 طرز تهیه اش چجوریه شوهر من بادمجونا نرم میشن نمیخوره میگ باید برشته باشه بادمجون سرخ میکنی سیب زمینیم جدا اگرم چرخکرده خواستی جدا تف میدی همرو با ادویه. قاطی میکنی نصف لیوانم ابجوش میزاری بپزه
1400m مدیر استارتر عضویت: 1399/10/11 تعداد پست: 44 بادمجون سرخ میکنی سیب زمینیم جدا اگرم چرخکرده خواستی جدا تف میدی همرو با ادویه. قاطی میکنی نصف لیوان ... ممنونم ولی فک کنم بادمجونا نرم میشن درسته عاشق همسری دوتا پسرامم
zahrajalaly عضویت: 1402/07/23 تعداد پست: 1998 خیلی دوس دارم آبدوغ خیار ولی ماست ندارم بادوغ درست کن.من تازه گوجه ام میزنم خوب میشه
zahrajalaly عضویت: 1402/07/23 تعداد پست: 1998 ممنونم ولی فک کنم بادمجونا نرم میشن درسته قربونت نه اگ اب کم بریزی.اصلا ابم میشه نریزی چون تف دادی