2777
2789

ان شالله صحیح و سالم بچه تو بغل بگیری۰ به شیرینی بچه فکر کن تا سختیاش کمتر به چشم بیاد

 یا رادَّ ما قَدْ فاتَ : عمر های به سر آمده، روزهای گذشته، خون‌های ریخته، عشق‌های گم شده، آبروهای رفته، بغض‌های شکسته، اشک‌های چکیده، و آب‌های از جوی رفته را تو باز می‌گردانی ای باز گرداننده‌ی از دست رفته‌ ها!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایشالله به سلامتی نی نی و بغل میگیری خودت هم قوی باش عزیزم نگو تنهام  بگو من میتونم حتی تنهایی

مرسی عزیزم برای پیامت.فردا روز بدنیا آمدن بچه است ولی فعلا خبری نیست و دردی ندارم ،فکر نکنم فردا نی نی کوچولوم بیاد.

مرسی عزیزم برای پیامت.فردا روز بدنیا آمدن بچه است ولی فعلا خبری نیست و دردی ندارم ،فکر نکنم فردا نی ...

نگران نباش گلم منم پسرو وقتی که گفته بودن دنیا نیومد رفتم سونو گفت آب جنین کم شده  دفع کردی گفتم نه  دکتر گفت برو بستری شو امپول فشار بزنن رفتم و بعد کای درد گفتن مکونیوم  بره اتاق عمل که سز شدم  از اول هم خودم دوست داشتم سزارین بشم بابام گفت نمیزارم بچه ام و ناقص کنید شکمش بریده بشه دکترم هم گفت طبیعی بهتره آخر هم سز شدم با این دردسرها 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز