2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوش به حالتون.من الان طوری خودم رو جمع کردم میگم الانه که جوش بخوره سوراخش😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


شوهرت هم نمیزنه؟!


بابایه روزامراتوربادهابخوروطبیعیش کن


مرتیکه حرامزاده نجس چرادرخواست میفرستی حیوون؟!🤬🤬🤬🤬سایت زنونه است ننه خراب🤬🤬🤬🤬.....من فقط جواب استاتررومیدم به توچه؟!فضول...........فحش بدی همه رونثاروالدینت میکنم،۱۴۰۳/۰۶/۲۳تجربه جدیدازنی نی سایت:اینجاآدم مریض وبیشرف زیاده دیدی روی اعصابته بهش بگوگوه زیادی نخوروجوابش رونده.راحت😁😂🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣شوهرت هم نمیزنه؟!بابایه روزامراتوربادهابخوروطبیعیش کن

امپراتور

مرتیکه حرامزاده نجس چرادرخواست میفرستی حیوون؟!🤬🤬🤬🤬سایت زنونه است ننه خراب🤬🤬🤬🤬.....من فقط جواب استاتررومیدم به توچه؟!فضول...........فحش بدی همه رونثاروالدینت میکنم،۱۴۰۳/۰۶/۲۳تجربه جدیدازنی نی سایت:اینجاآدم مریض وبیشرف زیاده دیدی روی اعصابته بهش بگوگوه زیادی نخوروجوابش رونده.راحت😁😂🤣🤣
شوهرم بلبلی میزنه جووون😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣وایییییییی خدامردم ازخنده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


منم هروقت همسرم میزنن میگم جوووووننننننن نازنفست قناریییییییی

مرتیکه حرامزاده نجس چرادرخواست میفرستی حیوون؟!🤬🤬🤬🤬سایت زنونه است ننه خراب🤬🤬🤬🤬.....من فقط جواب استاتررومیدم به توچه؟!فضول...........فحش بدی همه رونثاروالدینت میکنم،۱۴۰۳/۰۶/۲۳تجربه جدیدازنی نی سایت:اینجاآدم مریض وبیشرف زیاده دیدی روی اعصابته بهش بگوگوه زیادی نخوروجوابش رونده.راحت😁😂🤣🤣
لعنت بهش یه بار تو استخر دادم اطرافم پر زن و پیر زن بود.حباب اومد اطرافم روی آب .چپ چپ نگام کردن دور ...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

مرتیکه حرامزاده نجس چرادرخواست میفرستی حیوون؟!🤬🤬🤬🤬سایت زنونه است ننه خراب🤬🤬🤬🤬.....من فقط جواب استاتررومیدم به توچه؟!فضول...........فحش بدی همه رونثاروالدینت میکنم،۱۴۰۳/۰۶/۲۳تجربه جدیدازنی نی سایت:اینجاآدم مریض وبیشرف زیاده دیدی روی اعصابته بهش بگوگوه زیادی نخوروجوابش رونده.راحت😁😂🤣🤣
مخصوصا اول صبح ها😂😂

برای ماوقت وبی وقت شده😁😂

مرتیکه حرامزاده نجس چرادرخواست میفرستی حیوون؟!🤬🤬🤬🤬سایت زنونه است ننه خراب🤬🤬🤬🤬.....من فقط جواب استاتررومیدم به توچه؟!فضول...........فحش بدی همه رونثاروالدینت میکنم،۱۴۰۳/۰۶/۲۳تجربه جدیدازنی نی سایت:اینجاآدم مریض وبیشرف زیاده دیدی روی اعصابته بهش بگوگوه زیادی نخوروجوابش رونده.راحت😁😂🤣🤣

یکی بگم نخندین اوایل ازدواج رفتم دستشویی.یکی دادم توی دستشویی اکو داد.همسرم در رو باز کرد دید نشستم خندید گفت فکر کردم سنگ توالت شکست.دیگه خیلی خودم رو کیپ میکنم🤣🤣🤣

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز