خسته و کلافه ام
با اینکه به کاری که دارم انجام میدم علاقه زیادی دارم و چیزی هم نمونده بهش برسم تا الآنم عالی پیش بردمش ولی خسته ام اصلا نمیتونم مثل سابق باشم
انرژیم صفره
میترسم افسرده شده باشم
یا کم خونی گرفتم
وگرنه این همه بی انرژی بودن خیلی برام سواله