باشه برو خودتو بکش با این عزت نفست حقتم همینه خودتو بخاطر اون اشغال بکشی بعد بین زمین واسمان بمون سرگردان خدام هیچ وقت نمیبخشه اونی که خودکشی کرده تا قیام قیامت اینو بدون...بجای اینکه اون مرتیکه رو تف کنی بیرون خودتو نجات بدی ببین چی میگی دختر پاشو برو خونه ی پادرت جدا شو بعد کار پیدا کن پول دربیار درکنارشم خودتو بسپار بخدا مورد بهتری سرراهت میاره خوشبخت میشی بخدا....