سرزنش نکنین منصرفم هم نکنین نصیحت هم نکنین
یه راهی پیشنهاد بدین یه کاری بکنم طرف ناراحت بشه
گفته یک هفته پیام ندیم
مقصر من بودم بیشتر
میخواد ببینه تو این یک هفته چه بلایی سرم میاد
منم متاسفانه ظاهرم تغییر نمی کنه از درون نابودم میشم
میخوام یه اتفاقی تو ظاهرم بیفته اما نمیدونم چیکار کنم که نمایانگر ناراحتیم تو یک هفته باشه