2789
عنوان

بقیشو تو بگو . . .

116 بازدید | 21 پست

 یکسال بیرون نری 

گوشی دستت نباشه 

اهنگ گوش ندی 

قندیجات و خوراکی نخوری 

ورزش کنی 

زودبخابی و زود بیدار شی 

نماز بخونی و مثبت نگر باشی و از قانون جذب کمک بگیری

درس بخونی 

وقت تلف نکنی 

بقیشو میشه شما بگین؟توی ۱سال چه کارا میشه کرد برای موفقیت؟🥲😭

میخام از تابستون امسال تا تابستون سال بعد ک میرم کنکور بدم اینارو انجام بدم تا بتونم موفق بشم

.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اینایی ک گفتی خوبه ولی سعی کن تعادل و برقرار کنی 

اینجوری تا سال بعد ب جای اینکه موفق بشی افسرده میشی🐈‍⬛💔

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

حذف آدما


منم فرزند کوروش ز اسطوره پادشاهان نیک ایران ، منم فرزند آرش کمان گیر ز اسطوره کمان گیران ایران ، منم فرزند آریوبرزن ز اسطوره فداکاران ایران ، منم فرزند بانو آرتمیس ز اسطوره دریانوردان ایران ، منم فرزند بی بی مریم بختیاری ز اسطوره بانوهای شجاع ایران ، منم فرزند فردوسی ز اسطوره شاعران و نویسنده های ایران ، منم فرزند ابو علی سینا ز اسطوره دانشمدان ایران...✨ایران، ای گهواره تمدن، قصه ات قصه ی دردی دیرینه است. از روزگارانی که کوروش، آن نامدار تاریخ، بذر عدالت را کاشت تا امروز، راه درازی از فراز و نشیب طی کردهایم. آن شکوه باستانی، حالا زیر غبار رنج پنهان مانده. سختی امروز، حکایتی دیگر است. بی پولی، چون سایه ای سیاه، بر زندگی مردم چنبره زده. نان از سفرهها رفته و دلها پر از تشویش فرداست. آزادی، واژهای که در زمان کوروش معنای دیگری داشت، اکنون گمشدهای است که در پس دیوارهای بلند زندانها و سکوتهای اجباری دنبالش میگردیم......حاکمان این روزگار، گویی تاریخ را از یاد بردهاند، یا شاید نخواسته اند که بیاموزند. ظلمشان آشناست، اما مقاومت ما همیشگی.....این سرگذشت تلخ شاید طولانی باشد، اما در دل هر ایرانی، یاد آن شکوه و امید به بازگشت آن آزادی، چون آتشی زیر خاکستر زنده است. این خاک هرگز تسلیم نخواهد شد.

و الکی خودتو خسته نکنی تفریح هم داشته باشی

منم فرزند کوروش ز اسطوره پادشاهان نیک ایران ، منم فرزند آرش کمان گیر ز اسطوره کمان گیران ایران ، منم فرزند آریوبرزن ز اسطوره فداکاران ایران ، منم فرزند بانو آرتمیس ز اسطوره دریانوردان ایران ، منم فرزند بی بی مریم بختیاری ز اسطوره بانوهای شجاع ایران ، منم فرزند فردوسی ز اسطوره شاعران و نویسنده های ایران ، منم فرزند ابو علی سینا ز اسطوره دانشمدان ایران...✨ایران، ای گهواره تمدن، قصه ات قصه ی دردی دیرینه است. از روزگارانی که کوروش، آن نامدار تاریخ، بذر عدالت را کاشت تا امروز، راه درازی از فراز و نشیب طی کردهایم. آن شکوه باستانی، حالا زیر غبار رنج پنهان مانده. سختی امروز، حکایتی دیگر است. بی پولی، چون سایه ای سیاه، بر زندگی مردم چنبره زده. نان از سفرهها رفته و دلها پر از تشویش فرداست. آزادی، واژهای که در زمان کوروش معنای دیگری داشت، اکنون گمشدهای است که در پس دیوارهای بلند زندانها و سکوتهای اجباری دنبالش میگردیم......حاکمان این روزگار، گویی تاریخ را از یاد بردهاند، یا شاید نخواسته اند که بیاموزند. ظلمشان آشناست، اما مقاومت ما همیشگی.....این سرگذشت تلخ شاید طولانی باشد، اما در دل هر ایرانی، یاد آن شکوه و امید به بازگشت آن آزادی، چون آتشی زیر خاکستر زنده است. این خاک هرگز تسلیم نخواهد شد.

اگه بتونی به نظر من بی نظیره 

من خودم عامل تمام استرسم حال بدم فقط گوشیه شده بلای جون ولی تمام کارامم با گوشیه فعلا نمی تونم کاری کنم ولی سعی دارم یکم دیگا که کارام اوکی شد کمش کنم یا بدارمش کنار 


خدایا هرکی رو توی هر شرایطی گذاشتی خودتم یه نشونه بهش بده که در بیاد❤🙂میشه واسه حل مشکلاتم دعا کنی خوشگله🙂

اون یکسال بیرون نرفتن و تصحیح کن عزیزم. در کنار هر چیزی ب تفریح آرامش روان نیاز هست. حداقل دو هفته ای ی بار بزار استراحت. بازدهی هم بهتر میشه... اینطوری پیش بری میری ب سمت  استرس و افسردگی

ممنون میشم واسه حاجتم ی صلوات بفرستی مهربون🤍🌹

ولی یچیز بگم...

حس میکنم یسری از چیزایی که گفتی برای موفقیت نیست،برای لذت نبردن از زندگیه:)

برای رسیدن به موفقیت به نظر من سه تا فاکتور هست

1,تلاش و تمرکز روی هدف

2,صبر

3,حذف آدم های سمی

و در نهایت رسیدن به هدف و موفقیت


کاربری دونفر
مثلا ورزش میتونه جلوی افسردگیو بگیره؟

روحیه خوب می‌تونه جلو افسردگی رو بگیره 

اونجایی ک گفتی ی سال فقد خونه بمونی ب نظرم خودش ی افسردگی بزرگه 

بیرون برو ولی ب اندازه، گوشی بردار ولی ب اندازه

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

ولی یچیز بگم... حس میکنم یسری از چیزایی که گفتی برای موفقیت نیست،برای لذت نبردن از زندگیه:) برای ر ...

اخه من بخاطر بیرون رفتن و گوشی کلا دارم درجا میزنم من جنبشو ندارم باید محدود بشم 

.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز