منم اکس دارم 😁😅😆
من زودتر ازدواج کردم ۶ سالی هست اون اومد مراسم ما
اونم امسال عقد کرد ولی من نمیرمممم
ببین پس حتما وانمود میکرده بدش از اون دختر میاد ته دلش بدش نمیومده فقط میخواسته احساس شما رو همراهی کنه
ولی من بعدا فهمیدم زمانی که با من بود اون دختره اومد نشست زیر پاش بعد منو ول کرد رفت با اون
منم یکماه بعد از لجش با اولین خواستگارم ازدواج کردم که خداروشکر مرد خووبیه 🥰
ان شاالله شما هم خوشبخت بشی