2777
2789

بالایی منفیه

پایینی خرابه

خواهر بزرگه ی دو تا دختر و دو تا پسر کوچولو ام که همیشه از بچگی مامان کوچولو صدام میکردن چون براشون مادری کردممم😍ولی حالا که موقع مامان شدنِ خودمه...😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خرابه یکیشون یکیشونم نگاه کن ببین هاله داره 

بالایی خودم احساس میکنم یکم هاله داره 

ولی من قرص دوفامد میخورم الان ۱۸ روز از خوردنش میگذره و ۱۱ روز از پریودم 

بالایی خودم احساس میکنم یکم هاله داره  ولی من قرص دوفامد میخورم الان ۱۸ روز از خوردنش میگذره و ...

اقدامی هستی تا پریودی بعدیت زیاد مونده الان که فک نکنم مشخص بشه اخه من دو سه روز از پریم گذشته بود تازه بی بی چکم هاله کم رنگ داشت 

اره ازش گذشته 

اها خوب فردا هم تست بده اگه هاله داشت که ی آزمایش باید بدی دیگه البته منم زود ازمایش دادم گفتن برات پایینه مشکوک به حاملگی خارج رحمی خیلی منو ترسوندن بعد رفتم سونو گفتن نه مشکلی نبود خداروشکر 

ان شاءالله که خیلی زود تاپیک بارداریت ببینم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز