2777
2789

بالایی منفیه

پایینی خرابه

خواهر بزرگه ی دو تا دختر و دو تا پسر کوچولو ام که همیشه از بچگی مامان کوچولو صدام میکردن چون براشون مادری کردممم😍ولی حالا که موقع مامان شدنِ خودمه...😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خرابه یکیشون یکیشونم نگاه کن ببین هاله داره 

بالایی خودم احساس میکنم یکم هاله داره 

ولی من قرص دوفامد میخورم الان ۱۸ روز از خوردنش میگذره و ۱۱ روز از پریودم 

بالایی خودم احساس میکنم یکم هاله داره  ولی من قرص دوفامد میخورم الان ۱۸ روز از خوردنش میگذره و ...

اقدامی هستی تا پریودی بعدیت زیاد مونده الان که فک نکنم مشخص بشه اخه من دو سه روز از پریم گذشته بود تازه بی بی چکم هاله کم رنگ داشت 

اره ازش گذشته 

اها خوب فردا هم تست بده اگه هاله داشت که ی آزمایش باید بدی دیگه البته منم زود ازمایش دادم گفتن برات پایینه مشکوک به حاملگی خارج رحمی خیلی منو ترسوندن بعد رفتم سونو گفتن نه مشکلی نبود خداروشکر 

ان شاءالله که خیلی زود تاپیک بارداریت ببینم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز