2777
2789
عنوان

بارداری

202 بازدید | 27 پست

سلام بچه ها من دیروز با بتای۴۴ فهمیدم حامله ام،آخرشب رابطه داشتیم و دقیقا توی رابطه ازم خون اومد،الانم ک از خواب بیدار شدم خونریزی داریم با کمردرد دلدرد،چیکار کنم؟طبیعیه؟؟

 توی گوگل سرچ زدم نوشته بود ۳ماهه اول ممکنه تا ۳روز هم خونریزی ب صورت لکه بینی باشه...نگرانم😭

عزیز اگر مطمئنی بارداری بهتره زودتر بری دکتر بهت استراحت وشیاف میده خونریزی قطع بشه 

نگران نباش فقط استراحت کن و رابطه هم فعلا نداشته باش دیگه 

تاپیک نور💚متاهل💎صلوات برای امام زمان❤️من سراسر مهر و مهر ورزی هستم، در جهان من همه چیز زیباست...    خدایاشکرت

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیز اگر مطمئنی بارداری بهتره زودتر بری دکتر بهت استراحت وشیاف میده خونریزی قطع بشه  نگران نبا ...

اره اخه عدد بتا واسم زده بود بالاتر از۲۵ بارداری،نتیجه من ۴۴بود

اخه میگن هنوز که ساک بارداری تشکیل نشده تو سونو نشون نمیده

منم باردار بودم رابطه داشتم نمیدونستم ازم خون اومد ولی فرداش قطع شد

خون لانه گزینی میگن رنگش با خونریزی عادی فرق میکنه

یه کمی صبرکن قطع نشد برو دکتر حتمااا

اره اخه عدد بتا واسم زده بود بالاتر از۲۵ بارداری،نتیجه من ۴۴بود

خب پس بارداری مبارکه عزیزم 💚

ولی به خاطر خونریزی‌ها حتما دکتر برو که بهت شیاف میده قطع بشه حتما هم استراحت مطلق باش فعلا 

سونو هم فعلا نرو زوده نشون نمی‌ده 

تاپیک نور💚متاهل💎صلوات برای امام زمان❤️من سراسر مهر و مهر ورزی هستم، در جهان من همه چیز زیباست...    خدایاشکرت
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز