ز_زی مدیر استارتر عضویت: 1401/03/18 تعداد پست: 203 عنوان بارداری 202 بازدید | 27 پست سلام بچه ها من دیروز با بتای۴۴ فهمیدم حامله ام،آخرشب رابطه داشتیم و دقیقا توی رابطه ازم خون اومد،الانم ک از خواب بیدار شدم خونریزی داریم با کمردرد دلدرد،چیکار کنم؟طبیعیه؟؟ توی گوگل سرچ زدم نوشته بود ۳ماهه اول ممکنه تا ۳روز هم خونریزی ب صورت لکه بینی باشه...نگرانم😭 1403/03/08 | 09:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مائده6525221 عضویت: 1391/04/22 تعداد پست: 50966 عزیز اگر مطمئنی بارداری بهتره زودتر بری دکتر بهت استراحت وشیاف میده خونریزی قطع بشه نگران نباش فقط استراحت کن و رابطه هم فعلا نداشته باش دیگه تاپیک نور💚متاهل💎صلوات برای امام زمان❤️من سراسر مهر و مهر ورزی هستم، در جهان من همه چیز زیباست... خدایاشکرت
ز_زی مدیر استارتر عضویت: 1401/03/18 تعداد پست: 203 عزیز اگر مطمئنی بارداری بهتره زودتر بری دکتر بهت استراحت وشیاف میده خونریزی قطع بشه نگران نبا ... اره اخه عدد بتا واسم زده بود بالاتر از۲۵ بارداری،نتیجه من ۴۴بود
ز_زی مدیر استارتر عضویت: 1401/03/18 تعداد پست: 203 مطمئنی بارداری؟ بعد از ۷روز عقب انداختن دیروز تست بتا دادم ۴۴شد ب ماما نشون دادم گفت بارداری
ز_زی مدیر استارتر عضویت: 1401/03/18 تعداد پست: 203 مطمئنی بارداری؟ یعنی میگی امکان داره باردار نبوده باشم و پریود شده باشم؟
kalid_asrar عضویت: 1401/09/26 تعداد پست: 2160 بعد از ۷روز عقب انداختن دیروز تست بتا دادم ۴۴شد ب ماما نشون دادم گفت بارداری بنظرم سونو بده
ز_زی مدیر استارتر عضویت: 1401/03/18 تعداد پست: 203 بنظرم سونو بده اخه میگن هنوز که ساک بارداری تشکیل نشده تو سونو نشون نمیده
kalid_asrar عضویت: 1401/09/26 تعداد پست: 2160 اخه میگن هنوز که ساک بارداری تشکیل نشده تو سونو نشون نمیده نوشتین ۳ ماهه عزیزم
لیلین44 عضویت: 1399/08/08 تعداد پست: 12936 اخه میگن هنوز که ساک بارداری تشکیل نشده تو سونو نشون نمیده منم باردار بودم رابطه داشتم نمیدونستم ازم خون اومد ولی فرداش قطع شدخون لانه گزینی میگن رنگش با خونریزی عادی فرق میکنهیه کمی صبرکن قطع نشد برو دکتر حتمااا
faezehjoon9 عضویت: 1400/04/26 تعداد پست: 4213 اخه میگن هنوز که ساک بارداری تشکیل نشده تو سونو نشون نمیده من بعد دوازده روز رفتم ساک رو دید
مائده6525221 عضویت: 1391/04/22 تعداد پست: 50966 اره اخه عدد بتا واسم زده بود بالاتر از۲۵ بارداری،نتیجه من ۴۴بود خب پس بارداری مبارکه عزیزم 💚ولی به خاطر خونریزیها حتما دکتر برو که بهت شیاف میده قطع بشه حتما هم استراحت مطلق باش فعلا سونو هم فعلا نرو زوده نشون نمیده تاپیک نور💚متاهل💎صلوات برای امام زمان❤️من سراسر مهر و مهر ورزی هستم، در جهان من همه چیز زیباست... خدایاشکرت