دخترم نزدیک دوسالشه علائم خفیف اوتیسم رو داره دکتر نورولوژی بردم دارو داد دو روزه دارو میدم دخترم همش گریه میکنه و خواب آلوده نمیدونم چیکار کنم ادامه بدم دارو ها رو یا قطع کنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بله کامل شده ..ولی راه اسونی نیست .پر از بالا و پایین ..سختی و تمرین و تکرار و اموزش .....باصبور باشین و با دل و جون وقت بذارین ..این وسط خودتون هم فراموش نکنید...اطلاعاتتون رو بالا ببرین .