2777
2789
عنوان

اوتیسم

1189 بازدید | 36 پست

دخترم نزدیک دوسالشه علائم خفیف اوتیسم رو داره دکتر نورولوژی بردم دارو داد دو روزه دارو میدم دخترم همش گریه میکنه و خواب آلوده نمیدونم چیکار کنم ادامه بدم دارو ها رو یا قطع کنم 

دارو چی داد؟؟ببر پیش روانشناس و تاخیر اگه داره تنها جایی که به بچت کمک میکنه توانبخشیه ...

قرص اریپیپرازول و شربت امگا ۳ و قرص ب ۶ 

گفتن گفتار درمانی و کار درمانی هم باید ببرم از هفته بعد میبرم امیدوارم نتیجه بده خیلی ناامیدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چه علائمی داشت گفتن خفیفه؟ دختر منم اوتیسم خفیفه

به اسمش واکنش نشون نمی‌داد و گاهی روی پنجه را ه میرفت نوار مغزی و آزمایش گرفتن مشکلی نداشت گفتن چون علائمشو داره دارو استفاده کنه برای پیشگیری

به اسمش واکنش نشون نمی‌داد و گاهی روی پنجه را ه میرفت نوار مغزی و آزمایش گرفتن مشکلی نداشت گفتن چون ...

دختر من هیچکدوم از اینارو نداشت الانم نداره فقط گفتارش مشکل داره البته من بردمش تست اوتیسم گفتن رد شد ولی دکترش معتقده اوتیسم خفیفه 

برای حاجت دلم آمینی مهمونم کن🌱

چند سالشه دخترتون چه دارویی میدین نتیجه میده داروها .چه علائمی داره دخترتون 

۶سالشه 

آریزوور و وازونیدین میخوره 

بیش فعاله و گفتارش خیلی مشخص نیست من به بقیه میگم که چی گفت کامل مثل همسناش صحبت نمیکنه 

برای حاجت دلم آمینی مهمونم کن🌱

۶سالشه  آریزوور و وازونیدین میخوره  بیش فعاله و گفتارش خیلی مشخص نیست من به بقیه میگم که ...

به نظرت اگه دارو ها رو بدم و گفتار درمانی ببرم دخترم خوب میشه نمیدونم چیکار کنم به کسیم نمیتونم چیزی بگم دلم داره میترکه

به نظرت اگه دارو ها رو بدم و گفتار درمانی ببرم دخترم خوب میشه نمیدونم چیکار کنم به کسیم نمیتونم چیزی ...

آره مطمئن باش خوب میشه 

داروهاشو حتما سروقت بده تاثیرشو میبینی 

بعدم مگه قراره بگی به کسی؟الان هیچکس نمیدونه دختر من این مشکلو داره گفتم تاخیر گفتاره ک انشالله حل میشه 

برای حاجت دلم آمینی مهمونم کن🌱

به نظرت اگه دارو ها رو بدم و گفتار درمانی ببرم دخترم خوب میشه نمیدونم چیکار کنم به کسیم نمیتونم چیزی ...

پسر من اتیسم خفیفه .الان مدرسه میره و هیچ کس متوجه مشکلی نمیشه .ولی پنج سال سخت گذروندیم تو توانبخشی ...خودتو زود جمع کن و به بچت کمک کن

عزیزم گفتار پسرتون کامل شده؟ امیدوار باشم من؟

بله کامل شده ..ولی راه اسونی نیست .پر از بالا و پایین ..سختی و تمرین و تکرار و اموزش .....باصبور باشین و با دل و جون وقت بذارین ..این وسط خودتون هم فراموش نکنید...اطلاعاتتون رو بالا ببرین .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز