2777
2789
عنوان

ای یو ای

103 بازدید | 15 پست

سلام عزیزا من امروز ۱۱،روزه ای یو ای کردم از روز ۳ تا روز ۹ دل دردو کمر درد و درد نوک س.ی نه داشتم الان دوروزه همه علایم قطع شده خیلی میترسم کسی هس با ای یوای باردار شده باشه 

روز ۸ بی بی زدم منفی شد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واسه من که نشد ولی فکرکنم روز ۱۴ اگه پریود نشی باید آزمایش بدی

شما شیاف استفاده میکردی؟

من ۱۳ خرداد وقت موعودمه ازمایش چند روز قبل موعوده بنظرت ربطی داره ؟ حتما باید از وقتم بگذره؟

الهی فداتشم مرسی خدا از دهنت بشنوه والا این ۱۱ روز برام ۱۱ سال گذشته

دقیقا این روزا رو گذروندم هم تو آی یو آی و هم تو انتقال متاسفانه هنوز باردار نشدم🙂

من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد...😔
شما شیاف استفاده میکردی؟ من ۱۳ خرداد وقت موعودمه ازمایش چند روز قبل موعوده بنظرت ربطی داره ؟ حتما ب ...

نه شیاف نداشتم 

والا واسه من از روزی که ای یو ای کردم گفت ۱۴روز بعدش آزمایش بده که من اصلا زودتر از موعدم پریود شدم

خدایا شکرت 

دقیقا این روزا رو گذروندم هم تو آی یو آی و هم تو انتقال متاسفانه هنوز باردار نشدم🙂

ایشالا میشی الان ناباروری وجود نداره ولی کلی پول میخواد فقط خرج کنی قربون خدا بشم هرکیو یجور امتحان میکنه

نه شیاف نداشتم  والا واسه من از روزی که ای یو ای کردم گفت ۱۴روز بعدش آزمایش بده که من اصلا زود ...

به من ۱۵ تا شیاف پرژسترون داده 

من کلا ۱۱ روزه استراحت کامل میکنم در حد سر سفره نشستن و دسشویی رفتن نمیدونم نتیجه بگیرم یا نه خدا خودش شرمندم نکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792