2777
2789
عنوان

بیاید :))

33 بازدید | 3 پست

آقا من ی دختریم که خیلی دور دور و ددر دودور و دوست دارم عا‌شق پیاده روی و کافه رفتنم خصوصا تو این فصلا ی بهار و تابستون اما آدمای دورم اصلا پایه نیستن دوستای دانشگامم هرکدومشون یجان ازم دورن رفیق همشهریم ندارم داشتم اما به دلایلی باهاشون بهم زدم :) بنظرتون چیکار کنم که دلم نگیره؟ 

فرشته کوچولو💫🧚‍♀️

منم مث تو بودم 

یهو ب خودم اومدم دیدم از همه ضربه خوردم 

شیش ترینا همکلاسیا خوبا بدا همه چی 

اعتماد ب همه بزرگترین مشکل من بود ی دختر بیش از حد وابسته 💔

ب جایی از زندگیم رسیدم ک فهمیدم خودم برا خودم وقت بزارم 

تنهایی کافه رفتن خودمو دوس دارم 

پیاده روی تنهایی رو دوس دارم 

شکر گزاری کردنم تو پارکو دوس دارم 

کتاب مفید خوندنو دوس دازم 

نمیگم‌نیاز نیس ها تو دورهمی باشی برا خوش گذرونی 

ولی در کل ب نظرم ادم اول باید با خودش رفیق باشه پایه خودش باشه 

بعد تفریحی بگردی 

برای روح مادرم صلوات بفرس ممنونم 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792