2777
2789
عنوان

بیاید :))

33 بازدید | 3 پست

آقا من ی دختریم که خیلی دور دور و ددر دودور و دوست دارم عا‌شق پیاده روی و کافه رفتنم خصوصا تو این فصلا ی بهار و تابستون اما آدمای دورم اصلا پایه نیستن دوستای دانشگامم هرکدومشون یجان ازم دورن رفیق همشهریم ندارم داشتم اما به دلایلی باهاشون بهم زدم :) بنظرتون چیکار کنم که دلم نگیره؟ 

فرشته کوچولو💫🧚‍♀️

منم مث تو بودم 

یهو ب خودم اومدم دیدم از همه ضربه خوردم 

شیش ترینا همکلاسیا خوبا بدا همه چی 

اعتماد ب همه بزرگترین مشکل من بود ی دختر بیش از حد وابسته 💔

ب جایی از زندگیم رسیدم ک فهمیدم خودم برا خودم وقت بزارم 

تنهایی کافه رفتن خودمو دوس دارم 

پیاده روی تنهایی رو دوس دارم 

شکر گزاری کردنم تو پارکو دوس دارم 

کتاب مفید خوندنو دوس دازم 

نمیگم‌نیاز نیس ها تو دورهمی باشی برا خوش گذرونی 

ولی در کل ب نظرم ادم اول باید با خودش رفیق باشه پایه خودش باشه 

بعد تفریحی بگردی 

برای روح مادرم صلوات بفرس ممنونم 🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792