2777
2789
عنوان

پیرسینگم🥲❤️‍🩹💍

585 بازدید | 26 پست

صبح پیرسینگ گوشم در اومد گم شد 

الان خواستم گوشواره میخی بزارم به جاش تا نصفش میره بقیه ش انگار سوراخ نیست چیکار کنم😭

اینهمه درد تحمل کردم 

با اینکه سه ماه گذشته چرا اینجوریه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بسته نشده نترس فقط سوراخشو پیدا نمیکنی طبیعیه منم اینجوری بودم تا نصفه که کردی توش یکم این و اون ورش کنی سوراخشو پیدا میکنی تلاش کن 

یکم زمان بره ولی پیدا میشه

_صبر کن باران بگیرد میروم/یا که پایم جان بگیرد میروم/صبر کن من بغض دارم اندکی/گریه ام پایان بگیرد میروم/آبرویم میرود با چشم تر/صبر کن باران بگیرد میروم... دانشجوی روانشناسی🫀🧠

خیلی درد داشت همین نصفشم میترسم زخمش تازه بشه چون رو غضروفه🥲🥲🥲

نترس بی حسی بزن قبلش اگه خوب نمیشه پماد ان ان و موپریسون بزن

خدایا مارا به حال خودمان وا مگذار😭 یا سیدشهدا دستگیرمان باش هردم هر ثانیه♥️
بسته نشده نترس فقط سوراخشو پیدا نمیکنی طبیعیه منم اینجوری بودم تا نصفه که کردی توش یکم این و اون ورش ...

خدا کنه خواهر والا از ناراحتی داشتم سکته میکردم🥲

قسمت دکمه ی گوشمه کلی درد کشیدم تا خوب شد🥲🥲

واسه دردش ناراحت نیستم  واسه اینکه حتی گوشواره میخی هم ازش رد نمیشه ناراحتم😭

ن ببین گوشواره میخی منم داشتم لامصب خیلی درد داره

کلا عفونت میکرد گوشم

رفتم از اون بخیه ای ها خریدم ولی طلا

اصلا ن عفونت میکنه ن چرک میزنه ن چیزی

از من ⁴ جا سوراخه گوشام

نترس طوری نمیشه باید ب زور جاش بدی سریع باش تا بسته نشه

بی حسی بزن فشار بده 

وای دردش خیلی بده

My heart is, and always will be, yours.

خدا کنه خواهر والا از ناراحتی داشتم سکته میکردم🥲 قسمت دکمه ی گوشمه کلی درد کشیدم تا خوب شد🥲🥲

آره نگران نباش خودتم نتونستی بده یکی برات بندازه من خودم تازه پرسینگ گوش زدم اتفاقا چند ساعت پیشم دفیقا همین اتفاق برام افتاد بعد کلی کلنجار انداختمش خلاصه

_صبر کن باران بگیرد میروم/یا که پایم جان بگیرد میروم/صبر کن من بغض دارم اندکی/گریه ام پایان بگیرد میروم/آبرویم میرود با چشم تر/صبر کن باران بگیرد میروم... دانشجوی روانشناسی🫀🧠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تعررض

f35fاب | -11 ثانیه پیش

مراقببههه

its_sany | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز