2777
2789
عنوان

مشکلم چیهههه

92 بازدید | 10 پست

بچه ها ببخشید سینه هام خیلی پهنه مثل نون لواش😐😂یه همچین حالتیه یعنی اگ جمع بشه بزرگ دیده میشه ولی الان ک پهنه تخته باید چی کار کنم جمع بشن؟؟؟ اصلا میشه؟؟؟راهکار بدون عمل می‌خوام🥲

میشع اگ چیزی فهمیدی منم تگ کنی؟

یا چی کار کنم یکم بزرگ شن🥲

(اگ بت گفتم شما حرف بعدیتم درسته دیگه خودت بفهم چی((🐶))فرضت کردم😁) اگه با نظراتم مخالفی خوشحال میشم ریپ نزنی (،بزنیم جواب نمیدم){{{ببین تو نمیدونی من چیا تجربه کردم ،نمیدونی چیا ب سرم اومده ،نمیدونی چیا کشیدم چ حسایی تجربه کردم ،نظراتی ک میدم لطفا بر اساس سنم قضاوت نکن،من دارم طبق چیزایی ک تجربه کردم نظر میدم }}}     عاشقه رنگه چشاشم ،و صدایه خنده اش مستم میکنه،از موهاش نگم که کله قشنگی های جهان ماله اوناس،مردونگیه صداش آرام بخشه و خلاصه تمام حس های خبع من مربوط ب #اونه از ۱۴۰۲/۲/۱نیستش )💔ببین تو هیچ وقت نفهمیدی ولی همه ای زندگیه من بودی ٫هیچ‌وقت نفهمیدی ولی اگر یه روز نبودی من نفس کشیدنو فراموش میکردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی غیره تو کسی نمیومد ب چشمم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من به خاطره تو خیلیارو رد کردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من ب خاطر رفتنت اعصابو‌ روانمو از دست دادم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی تو اولینو اخرینه من بودی ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی با بودنت آرامشو اوردع بودی٫هیچ وقت نفهمیدی ولی هر کی پشتت بد گف پاره شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من خیلی از کاراتو فهمیدم ولی ب روت نیاوردم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی شده بودی اندازه ای مامانم عزیز٫ هیچ وقت نفهمیدی ولی ب خاطرت دستام خط خطی شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من فقد عاشقت نشده بودم ،دچارت شده بودم،مجنونت شده بودم ،شیفته ات شده بودم ،و تو بخشی از قلب من نه٫تمام قلب من بودی!)+

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام من میدونم چیکار کنی که یکم بزرگ بشه 

جانم بگو🥲

(اگ بت گفتم شما حرف بعدیتم درسته دیگه خودت بفهم چی((🐶))فرضت کردم😁) اگه با نظراتم مخالفی خوشحال میشم ریپ نزنی (،بزنیم جواب نمیدم){{{ببین تو نمیدونی من چیا تجربه کردم ،نمیدونی چیا ب سرم اومده ،نمیدونی چیا کشیدم چ حسایی تجربه کردم ،نظراتی ک میدم لطفا بر اساس سنم قضاوت نکن،من دارم طبق چیزایی ک تجربه کردم نظر میدم }}}     عاشقه رنگه چشاشم ،و صدایه خنده اش مستم میکنه،از موهاش نگم که کله قشنگی های جهان ماله اوناس،مردونگیه صداش آرام بخشه و خلاصه تمام حس های خبع من مربوط ب #اونه از ۱۴۰۲/۲/۱نیستش )💔ببین تو هیچ وقت نفهمیدی ولی همه ای زندگیه من بودی ٫هیچ‌وقت نفهمیدی ولی اگر یه روز نبودی من نفس کشیدنو فراموش میکردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی غیره تو کسی نمیومد ب چشمم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من به خاطره تو خیلیارو رد کردم ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من ب خاطر رفتنت اعصابو‌ روانمو از دست دادم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی تو اولینو اخرینه من بودی ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی با بودنت آرامشو اوردع بودی٫هیچ وقت نفهمیدی ولی هر کی پشتت بد گف پاره شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من خیلی از کاراتو فهمیدم ولی ب روت نیاوردم٫هیچ وقت نفهمیدی ولی شده بودی اندازه ای مامانم عزیز٫ هیچ وقت نفهمیدی ولی ب خاطرت دستام خط خطی شد ٫هیچ وقت نفهمیدی ولی من فقد عاشقت نشده بودم ،دچارت شده بودم،مجنونت شده بودم ،شیفته ات شده بودم ،و تو بخشی از قلب من نه٫تمام قلب من بودی!)+
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز