چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
فضولی نباشه حقوقشون اگه رسمی باشه و تازه کار باشه چقدره؟
بستگی داره عزیزم به محل خدمتش که جنوب باشه یا شمال باشه ، جنوب بیشتره من همسرم جنوب هستش تقریبا ۳ سال هست که رسمی هست که ۲ سالش رو کارآموز رسمی بودن یعنی تقریبا ۱ ساله که کارمند رسمی هست( اما قبلش هم سابقه کار داشت اما پیمانکاری بود آزمون داد استخدام شد) حقوق بیسش ۵۰ هست با مزایا ۶۵ اینا میشه البته انشالله یه افزایشی قراره بیس بشه ۵۸ اینا
بله شنیدم حقوقشون خوبه البته سختی داره و به راحتی هم رسمی نمیشن انشالله که افزایش حقوق بخورن و همی ...
متشکرم عزیزم شما هم همینطور🌼 عزیزدلم سختی کارشون در برابر حقوقشون هیچه ، درواقه دستمزد واقعیشون باید ۳۰۰ میلیون به بالا باشه چون همین الان اگر متخصصای نفت و گاز و پتروشیمی ما پاشن برن عمان حداقل ماهی ۶ هزار دلار حقوقشونه یک ماه و کار میکنن یک ماه هم آف میدن بهشون که بیان ایران حتی بلیط پروازشون هم میدن ، توی نفت و گاز و پتروشیمی یعنی در کل وزارت نفت نیروها همه تحصیل کرده ن متخصصن باسوادن اگر جنوب باشن مهندس باشن که سخته کارشون خیلی و حقشون خیلی بیشتره