2777
2789
عنوان

چرا؟؟

124 بازدید | 7 پست

منی که تحصیل کردم 

شاغلم

قیافه ام خوبه

اعتماد به نفس دارم

خانواده دارم

بابام اوضاش خوبه

یه خواستگار خوب ندارم🤔🤔🤔

۳۴ سالمه. مردم از بی کسی

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

این همه خصوصیت خوب داری دیگه برای چی نیاز به کسی داری

تو میتونی تنهایی سفر بری سینما بری رستوران بری، بری خوشگذرونی و....... 

ولی اگه یکی باشه که بد باشه همه ی اینارو کوفتت میکنه

یار خوب مثل شیرکاکائو توی زمستونه یار بد. هم مثل کنار اتیش نشستن تو تابستون


یار خوب هم دیگه نیست، پس خودت تنهایی با خودت حال کن نزار کسه دیگه ای خرابش کنه

این همه خصوصیت خوب داری دیگه برای چی نیاز به کسی داری تو میتونی تنهایی سفر بری سینما بری رستوران بر ...

پس اینهمه ادم چرا زنده ان؟ به من خیلی خوش میگذره ولی دلم ازدواج میخواد خدابیش

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ازدواج کنی همش باید گیر و بند یکی باشی چه ادم خوب باشه چه بد پس دلت نخوااددد

دلم میخواد

چجوری یه ادم خوب پیدا میشه؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
عزیزمننن مگه میخوای بری خرید کنی که میگی چجوری خوب پیدا کنم😂واقعا خیلی خیلی کمه مجرد بمون خودتم الک ...

34 سالم شده همش درس خوندم کار کردم. اان دوست دارم یه ادم حسابی پیشم باشه

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز