این همه خصوصیت خوب داری دیگه برای چی نیاز به کسی داری
تو میتونی تنهایی سفر بری سینما بری رستوران بری، بری خوشگذرونی و.......
ولی اگه یکی باشه که بد باشه همه ی اینارو کوفتت میکنه
یار خوب مثل شیرکاکائو توی زمستونه یار بد. هم مثل کنار اتیش نشستن تو تابستون
یار خوب هم دیگه نیست، پس خودت تنهایی با خودت حال کن نزار کسه دیگه ای خرابش کنه