2777
2789
عنوان

نیشابور

| مشاهده متن کامل بحث + 18340 بازدید | 43 پست

من خودم اصالتا نیشابوریم الانم یه دوسالیه نیشابور میشینیم از نظر مردمش که خوب و بد همه جا هست نیشابوریا اگه صفات خوبشون بخوام بگم اینکه زندگی به خودشونو زن و بچشون سخت نمیگیرن از صفات بدشونم اینکه  چشم و هم چشمی خیلی دارن باهم خیلی!!!!!!!! اگه تهرانی باشید شاید یه خورده سخت بتونید باهاشون تا کنید خودشون وقتی تو یه شهر غریبه آن رفتار خوبی دارن اما یه غریبه که به شهرشون خیلی رفتار مناسبی ندارن خود شهرشم از نظربافت شهری در کل خوبه شهر تمیز و مرتبیه و هوای بسیار خوبی داره ولی خب یه مقدار کوچیکه و بعد دوسال خسته کننده میشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من نیشابوری هستم و ساکن نیشابور عزیزم 

واای چه عالی😍😍خوش بحالتون که نیشابورهستین😍

به لطف خدا همین روزا(خیلی خیلییی زووود)تاپیک میزنم ؛ خدایا شکررررت که دخترمو شفا دادی.بگو الهی آمین

سلام خوبید دوستان یه دعانویس میشناسم عالیه بخدا الکی نمی‌گم دستش خیلی خوبه پیش هر دعانویسی رفتم نتیجه نداد چندسال درگیر بودم خدا خیرش بده پیشش رفتم نتیجه داده شمارش و میزارم بهش پیام بدین 09053091834 خیلی مشتری براش بردم اونا هم نتیجه دیدن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز