2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم رکم. و یکم بی ادب راستش

من رکم و خیلی بی ادب راستش😂💔حال میده😂

به نام الله☝️👑به عشق وطن 🇮🇷 مادر پدر❤️  💍🧿miladm🧿🤰🤱یارِ خوب تمامِ ماجراست❤🫂️✅️بمیری به نام،نمانی به ننگ🚫⚡️اثر ظلم محال است به ظالم نرسد⚡️👌

به عنوان آدمی که همیشه حرفامو اول توی دهنم مزه مزه کردم و بعد تکرار کردم که مبادا اااا خدایی نکرده به کسی برنخوره میگم که عاااشق آدمای رکم😐

آدمایی مثل من فقط محکومن به خودخوری 


شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید🦋 ورنه قاضی در قضا نامهربانی می‌کند 
تیپ شخصیتته و اتفاقا بنظرم خوبه😂

چرا؟

آخه ببین من هر کاری که میکنم بقیه فک میکنن من تو کارم  جدیم و... ولی درصورتی که اینطوری نیس .

دوس ندارم انقدر جدی بنظر بیام 

به عنوان آدمی که همیشه حرفامو اول توی دهنم مزه مزه کردم و بعد تکرار کردم که مبادا اااا خدایی نکرده ب ...

حالا ماهم که میگیم بعدش خود خوری میکنیم که نکنه طرف ناراحت شده باشه تا یه مدت خودمون اعصابمون خورده بدتر

حالا ماهم که میگیم بعدش خود خوری میکنیم که نکنه طرف ناراحت شده باشه تا یه مدت خودمون اعصابمون خورده ...

 مردم همیشه مواظبن که با آدمای رک درست برخورد کنن 

حتی اگه حق باهاشون نباشه ترجیح میدن کوتاه بیان تا مورد برخورد گاهی تند شون قرار نگیرین

ولی آدمایی مثل من چون همیشه سکوت کردیم طرف مقابل مون فکر میکنه حق داره هرجور که دلش می‌خواد باهامون رفتار کنه 

جاریم زن فوق العاده خوبیه باشخصیت مهربون کدبانو ولی یه اخلاقی که داره هنوز کسی نگفته بالا چشمت ابرو رک جواب میده جوریکه همه رو میشوره عین رخت پهن میکنه 

همه مواظبن جوری رفتار کنن که مورد حملات خانوم قرار نگیرن 😅

ولی من بیچاره هرکسی هرجور دلش خواست باهام رفتار میکنه 

حرفشونم اینه ،،،فلانی هیچی توی دلش نیست 

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید🦋 ورنه قاضی در قضا نامهربانی می‌کند 

از رک بی ادب خوشم نمیاد

هر چیزی حد و اندازه ای داره


یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز