2789
عنوان

سفر كربلا

569 بازدید | 71 پست

سفر كربلا برنده شدم با توجه به اينكه خودمون شرايط رفتن نداريم به نظرتون پسر هشت ماهه ام رو بذارم پيش مامانم ١٠  روز برم كربلا؟

تعداد رای : 36
نظرسنجی
بذار برو حتما
19
52%
نه اصلا
9
25%
استخاره كن
8
22%
فقط خدا 🕋

اگ سختت نیست ببر پسرتو ۸ ماهه خیلی کوچیکه بیتابی میکنه

دردل من افتاده عشقت زمین گیر شدم♡سر تو با عصمت با شمسی درگیر شدم   *** کار هرکس نیست با مرد زیستن♡ مغز خر میخواهد و صبر خفن  زن سعدی با سعدی دعواش شده  *** همسر جان، جان به قربانت کنم ای خوب خوبان*** مرا به صرف عشق کردی تو مهمان*** بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان  ***   ۱۴۰۲/۱۱/۹ ضربان قلبشو شنیدم خداااااا🥰🥰دوبونش برم***          ۱۴۰۳/۱/۱۸ تیکر من آبی شد🥹🥰😇آرین مامان خوش اومدی 🤭🤭

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگ سختت نیست ببر پسرتو ۸ ماهه خیلی کوچیکه بیتابی میکنه

چون سفر زميني هست و هوا خيلي گرمه 

پسرمم هم خيلي ضعيفه خوب وزن نگرفته و در ضمن واكسيناسيونشم كامل نيست اونجا هم بهداشت كامل نيست كه واسه همين ميترسم برم

فقط خدا 🕋
چون سفر زميني هست و هوا خيلي گرمه  پسرمم هم خيلي ضعيفه خوب وزن نگرفته و در ضمن واكسيناسيونشم ك ...

بله ازین لحاط سخته خب اگ میتونن نگه دارن چ بهتر بزار برو

دردل من افتاده عشقت زمین گیر شدم♡سر تو با عصمت با شمسی درگیر شدم   *** کار هرکس نیست با مرد زیستن♡ مغز خر میخواهد و صبر خفن  زن سعدی با سعدی دعواش شده  *** همسر جان، جان به قربانت کنم ای خوب خوبان*** مرا به صرف عشق کردی تو مهمان*** بیا که رنگ چشمت مرا دیوانه کرد از تو چه پنهان  ***   ۱۴۰۲/۱۱/۹ ضربان قلبشو شنیدم خداااااا🥰🥰دوبونش برم***          ۱۴۰۳/۱/۱۸ تیکر من آبی شد🥹🥰😇آرین مامان خوش اومدی 🤭🤭

استارتر تصمیم گرفتید برید ان شاالله بابچه اتون؟

تصميم گرفتيم بريم اما بچه رو ميزارم پيش مامانم،فكر نكنم بتونه گرماي اتوبوس و كربلا رو تحمل كنه خيلي سخته اما به اين فكر كردم كه ده روز ديگه برميگردم و بچه ام همينجاست اما كربلا دوباره معلوم نيست قسمت بشه يا نه😭قربون علي اصغر امام حسين برم 😭

فقط خدا 🕋
درسته کاملا.ولی اگ بچه ام ببری خوبه باز خواستی استخاره کن.یاعلی اصغر

خيلي دلم ميخاست ببرم اما خيلي براش خطرناكه 

بچه ام خيلي ضعيف و ريزه ميزه اس

واكسيناسيونش كامل نيست و اصلا از ماشين خوشش نمياد ميترسم ببرمش بمونه بهتره🥺من خودمم حالم تو ماشين بد ميشه به قرص ضد تهوع هم حساسيت شديد دارم اما بازم ميگم امام حسين كمكم ميكنه انشالا 

دعام كنيد لطفا

فقط خدا 🕋
جون عزیزت برام دعا کن 😞😭💔

ايشالا هر چي از خدا ميخواي و به خير صلاحته به زودي برات اتفاق بيوفته

يه كاغذ برداشتم اسم هركي كه بهم ميگه دعام كن رو مينويسم تا يادم نره و تو بين الحرمين اسمش رو بيارم حتما 

شما هم واسه من دعا كنيد

فقط خدا 🕋
ايشالا هر چي از خدا ميخواي و به خير صلاحته به زودي برات اتفاق بيوفته يه كاغذ برداشتم اسم هركي كه به ...

اسمم نگاره به امام حسین بگو دستمو بگیر بلند شم برا هدفم بجنگم موفق شم😞💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز