2789
عنوان

برم یا نه

52 بازدید | 4 پست

 کاردانی دارم جای خاصی بهم کار نمی‌دن

بچه مو قراره ببرم بیارم ی دبستان که فهمیدیم نیرو معلم پیش دبستانی میخواد رفتم شرایط گفتم قبول کرد ولی 

بیمه نمیده حقوق ش ماهی ی تومن ،یعنی خرج لباسی که قراره اونجا استفاده کنم هم در نمیاد

بعد گفت اگه کارت خوب باشه سال بعد بیمه ت میکنم و معلمت میکنم .منم میتونم دوساله دانشگاه آزاد لیسانس مو بگیرم و بالاخره شاید پیشرفت کنم 

ولی میترسم وسط راه بگه نمی‌خوام نیرو و...

من بمونم و خرج دانشگاه و وقت و انرژی که رفته

بنظرتون چکار کنم برم دنبالش

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره به نظرم برو از بیکاری بهتره بعدشم بعدا میتونی از سابقت استفاده کنی 

یه فامیلی داشتیم خودش پول میداد به مدرسه اجازه بدن بره تدریس کنه الانم با سابقش استخدام شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کیا مثل منن

moonlight_a | 9 ثانیه پیش

پستان سوم

fati68 | 6 ثانیه پیش
2791
2779
2792