2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

معمولا بعد از پرتو درمانی و شیمی درمانی وقتی ترخیص می کنن بایدها و نباید ها رو میگن 

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔
۳۳ سال غذا های سفت نباید بخورم فقط آبکی ؟ میشه اگه دانشی داری برام بگی عزیزم

سفت خودت اذیت میشی 

ابکی بخور یکم تحمل کن انشاالله به زودی خوب میشی 

عمل کنی راحت میشی

گفتن کی بری واسه عمل؟

چهار مغز رنده ریز کن 

آب و عسل طبیعی بخور 

سوپای رقیق همه چی بریز توش از صافی رد کن بخور

فسنجون با گوشت بلدرچین بخور 

ممنون عزیزم نه داداشم تورو خدا اگه دانشی داری برام بگو

ندارم عزیزم فقط الان گفتی غدا گیر میکنه خواهرمنم اینجور هست خودم حس اینکه یچیزی تورواه گلوم مونده دارم ولی انشالله شفای عاجل برای برادرتون حاصل بشه 

😍

چیزی نگفتن 

سرخ کردنی و غذای بیرون کلا ممنوع 

غذا آبکی با حجم کم ولی دفعات زیاد 

معمولا بعد از پرتو درمانی و شیمی درمانی گلبول های سفید خون کم میشه سیستم دفاعی ضعیف میشه 

مغزی جات با عسل بخوری روزی در حد یکی دو قاشق 

یکی دو روز بعد که حالت بهتر میشه غذا های کبابی می تونی بخوری

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔

فقط پرتو درمانی ؟

شیمی درمانی نگفتن لازمه یا نه؟

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز