2789
عنوان

اگزما

177 بازدید | 19 پست

سلام خانما من دستم اگزما داره و وقتی بدون ضدافتاب برم بیرون بدتر میشه

از مشاوره پوست پرسیدم گفت کرم اوره بزنم 

حالا اوره مارک ثمین خوبه یا mndشرکت نفیس؟ 

کاور و سرویس آشپزخونه میدوزم .  پیج اینستا و تلگرام و سروش و باسلام پیج دارم  خوشحال میشم فالو کنید pary_hand_made

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کجاها بیشتر می زنی ؟

فقط روی دستم اینجوری 

صورتمم خیلی خفیفه زیاد مشخص نیست 

کاور و سرویس آشپزخونه میدوزم .  پیج اینستا و تلگرام و سروش و باسلام پیج دارم  خوشحال میشم فالو کنید pary_hand_made
ثمین خوبه  دستتم مدام مرطوب کن دستکش نخی بپوش زیاد هم زیر اب نزن

ممنون عزیزم 


کاور و سرویس آشپزخونه میدوزم .  پیج اینستا و تلگرام و سروش و باسلام پیج دارم  خوشحال میشم فالو کنید pary_hand_made
فقط روی دستم اینجوری  صورتمم خیلی خفیفه زیاد مشخص نیست

دختر منم این مشکل داره 

یک پمادی رو دکتر براش تجویز کرده خیلی خوبه 

یکسال و نیمه دیگه دکتر نمی برم دوست داشتی برات  عکسش بفرستم

البته تقریبا کمیاب هست

😐🤷🏻‍♀️
دختر منم این مشکل داره  یک پمادی رو دکتر براش تجویز کرده خیلی خوبه  یکسال و نیمه دیگه دک ...

عزیزم بفرس ماهم استفاده کنیم اگزمای من هی میره و هی برمیگرده اگزما ایتحوریه،؟

نمیدونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو میخونی، اما یادت نره: غم همیشه انقد پر رنگ نمیمونه
دختر منم این مشکل داره  یک پمادی رو دکتر براش تجویز کرده خیلی خوبه  یکسال و نیمه دیگه دک ...

مممنون عزیزم عکسشو برام بزار پیدا کردم میخرم 

کاور و سرویس آشپزخونه میدوزم .  پیج اینستا و تلگرام و سروش و باسلام پیج دارم  خوشحال میشم فالو کنید pary_hand_made
عزیزم بفرس ماهم استفاده کنیم اگزمای من هی میره و هی برمیگرده اگزما ایتحوریه،؟

منم موقع بارداری اینجوری شدم صورتمم از کناره بینی و خط لبخند داشت فقط ،با روی دستمم، 

یکمم آفتاب بخوره دیگه بدجور اذیت میشم و همش خارش 

صورتم موقع کرونا مریض شدم و ندام ماسک زدم بخاطر نفسم و رطوبت داخل ماسک صورتم بهتر از قبل شد ولی دستم نه 

کاور و سرویس آشپزخونه میدوزم .  پیج اینستا و تلگرام و سروش و باسلام پیج دارم  خوشحال میشم فالو کنید pary_hand_made
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز