بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
میگویند ما قوم برتریم ولی فراموش کرده اندبرتری بدون بر یعنی هیچ.جاویدان ایران🇮🇷پاینده مانی سرزمین اجدادی که لحظه ای به فکر آسیب به تو نبودیم لحظه ای در دلمان خیانت به تو جای نگرفت، تاابد تحت هر شرایطی پای تو میمانیم. دست هم سفره هایمان را که نمک تو خوردند نمکدان شکستند را قطع میکنیم به آنان میفهمانیم،پای سفره نشستند با آنان از سر ضعف نیست از سر مهمانوازی و مهربانی ایرانیان است اگر روزی حرمت صاحبخانه را بشکنندو آشوب به پاکنند همانند نیاکانشان، همانند قهرمانمان در دریاچه خون غرقشان میکنیم خورشید ستاره ماه برایمان فرقی ندارد؛با هرچه در دست دارند به سویمان بیایند ما وارثان برنو که دشمنانمان از سر عجز آجر به نافمان بسه اند از تو پاسداری میکنیم. انان که با خیال خام خورشید به دست به سوی تو یورش می اورند در گرما و آتش آن خورشید خفه میشوند چون یورش و وحشیگری را بهتر میدانند تا قاعده جنگ ای مام وطن ایران بانو ای کوروش عزیز ما آسوده باشید که فرزندانتان بیدارند⚔️
من انسانیم نمیدونم ولی ما معلم جغرافیا داشتیم که زمین شناسی درس میداد شاید باید جغرافی بخونن و از راه انسانی وارد شن
دیدن این فیلم بر شما بله خود خود شما واجبه ''فیلم کرهای امید'' درباره تجاوز جنسی کودکان رو ببینید و مقایسه کنین با فیلم ایرانی هیس دخترها فریاد ردو پدر مادر بعد مواجهه با جریان رو ببینید هر دو فرهنگ جامعه رو مقایسه کنید ای کاش ما هم جسارت و شجاعت این رو داشتیم کاری کنیم این آدمای مریض حداقل چندسال طولانی یکبار به کار کثیفشون بپردازن نه آزادانه و هر روز و هرسال ای کاش به کسانی که بهشون تجاوز شده به چشم مجرم و