2777
2789
عنوان

پوشش کنکور

128 بازدید | 11 پست

گیر میدن؟یه مانتو عروسکی مشکی داشتم تا بالای زانومه با شلوار بوتکات 

چیز بهتری برای اون جو ندارم

کسایی ک کنکور دادن بیان بگن گیر میدن یا نه🥲🤦🏻‍♀️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

لباس راحت بپوش 

دزدیده چون جان می روی اندر میان جان من/سرو خرامان منی ای رونق بستان من/چون می روی بی‌من مرو ای جان جان بی‌تن مرو/وز چشم من بیرون مشو ای شعله‌ تابان من/هفت آسمان را بردرم وز هفت دریا بگذرم/چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من
لباس راحت بپوش 

که بتونی رتحت جواب بدی


دزدیده چون جان می روی اندر میان جان من/سرو خرامان منی ای رونق بستان من/چون می روی بی‌من مرو ای جان جان بی‌تن مرو/وز چشم من بیرون مشو ای شعله‌ تابان من/هفت آسمان را بردرم وز هفت دریا بگذرم/چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من

میخوام گوشی ببرم بنطرتون جای هست تحویل بگیرن؟گم نمیشه؟

دزدیده چون جان می روی اندر میان جان من/سرو خرامان منی ای رونق بستان من/چون می روی بی‌من مرو ای جان جان بی‌تن مرو/وز چشم من بیرون مشو ای شعله‌ تابان من/هفت آسمان را بردرم وز هفت دریا بگذرم/چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من

گیر نمیدن

ولی یچیزی بپوش که سر جلسه راحت باشی

گل پاسخ داد: «اَبله! گمان می‌کنی شکوفا شدن من، برای دیده شدن است؟! من برای خود می‌شکفم و نه برای سایر افراد. شکوفایی، مرا خوشحال می‌کند. منشا شادیِ من، در وجود و شکوفاییِ خودم است.»
میخوام گوشی ببرم بنطرتون جای هست تحویل بگیرن؟گم نمیشه؟

نبری بهتره،چون موقع تحویل شلوغ میشه و ۲ساعت علاف میشی

بعدشم امکان داره گم بشه 

اگه همراه میبری بده همراهت نگه داره یا همراهای دوستات

ممکنه گیر بدن ، حجاب کامل نمیخوان ولی پوشیده باشی بهتره 

فقط هم اب معدنی و پاک کن و تراش و مداد یا مدادنوکی و ساعت عقربه ای میزارن 

اگر میخواین گوشی یا ساعت هوشمند ببرین بهتره نبرین ممکنه صندوق امانات نداشته باشن

ببخشید اگه غلط املایی دارم تند مینویسم و حقیقتا حسش نیست برگردم درستش کنم__ اهدافم برای زندگیم : گرفتن گواهینامه پایه یک ، مسافرت تنهایی بدون هیچ کسی  دبیر یا مهندس شدن ، تاسیس کارگاه خیاطیم و تاسیس ارایشگاهم __ میدونم خدا هوامو داره و ی روزی به تمام ارزو ها و هدف هام میرسم _ متولد اردیبهشت🐄 ؛ طفل شیر خوار طبیعت 🦥 سال خروس 🐓 ، خروس مزرعه ام و با همه میسازم ؛ از سوسک نمیترسم ولی مث سگ از مارمولک میترسم 😂😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792