بیشتر دخترای دوست و اشنا ارزوشونه ازدواج کنن ولی من از ازدواج فراریم و اصلا خوشایند بنظر نمیاد برام و دلم نمیخواد فعلا یه رابطه ی انقد جدی داشته باشم ، خیلی موقعیت ها هم پیش اومده بدون فکر گفتم نه ، عجیبه؟!!چرا انقد ارزوی ازدواج دارن
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
مگه من گفتم به تو متاسفم که داری برام تاسف میخوری بخور نوش جونت
بله کسی که توی این دوره زمونه فک کنه اگه یه دختر بالای سی سالگی بچه دار بشه جای مادربزرگ اون بچس خیلی طرز فکر قجری هستش بابت طرز فکرت متاسف شدم نه بچه دار شدنت توی سن کم به هر حال ممکنه هدف و ارزوی سخصی مادر شدن باشه