2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بهبه چقدر عالی از لهجه دوستتون متوجه شدم لرم تقریبا مثل کوردها هستن اکثر مردم کورد شبیه لرها صحبت می ...

اتفاقا دوسم ترکه داره سعی میکنم می من حرف بزنه بخاطر همون لحچه من رو اون تاثیر گذاشته 😂🤣

چ فکری🤔🤔

دیشب دعوا کردیم امروز زنگ زد از دلم در بیاره و...

بعد گفت پیامای دیشبو پاک کنم اخه من عادت دارم هی پیام های قبلیمون رو میخونم اون مخالفه اینه اللخصوص وقتای که دعوا کرده باشیم

خلاصه من پاک نکردم گفتم بعد پاک میکنم گفت میدونم ولی کی پاک میکنه مهمه

الان گفتم پاک کنم فردا بشه یه شروع دوباره

و بهش بگم از این تاریخ به هم قول بدیم کاری نکنیم و حرفی نزنیم که دلخوری بینمون پیش بیاد

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

چ رمانتیک شد  باعث کار خیر شدم😂

عاره خیر ببینی ننه😂

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

برو عشق کن بعدم موهاتو مش کن😂

از من گذشته دیگه 

اونم خوابه ندید پیامم رو صبح بیدار میشه میبینه دقیقا ساعت 1:23 هم پیام دادم که قشنگ هماهنگ بشه

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

چقدر خوب پایدار باشید 

سلامت باشید

رفیقیم 

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز