2777
2789
عنوان

بهش پیام بدم؟

302 بازدید | 30 پست

کات کردم باهاش هرچقد زنگ زد دیگه ج ندادم چون زنگ زده بودم دوبار جواب نداده بود میدونم لوسم حالا چند بارم زنگ زد همونروز جواب ندادم دیگ زنگ نزد دلم خیلی خیلی براش تنگ شده چند روزه حزف نمیزنیم میخوام واسش اهنگ بفرستم بنظرتون زشته؟

اون اهنگه هوروش بند که میگه این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری!😐😂

خل شدم بخدا ع دلتنگی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هرچی کمتر تجویل بگیری بیشتر جذب میشه و برعکس

خوب من همیشه سردم ولی یه پیام باید بدم بفهمه هنو تو فکرشم یانه درست میگی ولی سردم باید یکوچولو گرم شی بعضی اوقات

پیاپ بده بهش 🙃قطعا منتظرته من خیلی منتظرش بودم دارم خفه میشم از دلتنگیش احمقه نمیفهمه تمامه قلبمه:)

نمیتونم چون بهم گف ک دیگ نمیخاد این رابطه رو بعدم رف 6 ماهه گذشته هر روز بفکرشم نمیدونم اونم بفکرمه یا درگیر خودشه

منم😐چند روز پیش همیشه صبح بخیر میگفت ولی صبح پیام نداد چون ۲ هفته دیگه ازمون مهمی داره حدود ۲ماه هست حرف نمیزنیم فقط روزی دوپیام اینا می‌دادیم که از حال هم خبردار شیم خلاصه کلا نبودش تا اینکه شب گفت نیومده تلگرام و معذرت خواهی من دیگه جواب ندادم و ۳ روزی میشه کلا سین نمیزنم و جوابشو نمیدم دیگه🙄بنظرت لوسم؟!

لطفا دعام کنید مشکلاتم حل بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

گواهینامه

ava84farsi | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز