2777
2789

هم در نسخهpc هست هم لپ تاپ

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نوع لپ تاپتون چیه؟

لپ تاپ برای من کارایی نداشت قبلا داشتم الان ندارم سوالتونم اشتباه هست نوع یعنی چی؟ منظورتون مارک هست؟

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
بله

لنوو بود

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
ویندوز چند بود؟

۱۰ و ۱۱ و اوبونتو که لینوکس هست

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای

پارسال ویندوز ۱۱ بروز تر و بهینه تر از ویندوز ۱۰ هست


مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
شما میدونید ویندوز۱۰ ازچه زمانی توی لپ تاپ ها گذاشته شد؟

۲۰۱۳ و ۲۰۱۵

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
درواقع انتی ویروس خود لپ تاپه اسمش ویندوز دیفندر هست همه لپ تاپی اینو دارن؟

بله اگه ویندوز ۱۰ و ۱۱ باشن

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز