2777
2789

هم در نسخهpc هست هم لپ تاپ

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نوع لپ تاپتون چیه؟

لپ تاپ برای من کارایی نداشت قبلا داشتم الان ندارم سوالتونم اشتباه هست نوع یعنی چی؟ منظورتون مارک هست؟

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
بله

لنوو بود

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
ویندوز چند بود؟

۱۰ و ۱۱ و اوبونتو که لینوکس هست

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای

پارسال ویندوز ۱۱ بروز تر و بهینه تر از ویندوز ۱۰ هست


مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
شما میدونید ویندوز۱۰ ازچه زمانی توی لپ تاپ ها گذاشته شد؟

۲۰۱۳ و ۲۰۱۵

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
درواقع انتی ویروس خود لپ تاپه اسمش ویندوز دیفندر هست همه لپ تاپی اینو دارن؟

بله اگه ویندوز ۱۰ و ۱۱ باشن

مرد،اونقدر فروتن هستم که بدونم از هیچکس بالاتر نیستم اما اونقدر عاقل هستم که بدونم با بقیه فرق دارم.                             عاشق حیوانات،عاشق بازار های مالی (فارکس،بورس،ارز دیجیتال،طلای آب شده)عاشق کامپیوتر،شهریوری درونگرا،مغرور،از خود راضی، لجباز و یک دنده،کینه ای
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792